• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

madelyn:
    Japp det är bra...
    Sitter och väntar på att det är morgon då jag ska ringa till folkbokföringen för att hitta min farfar och för att jag ska till mitt nya jobb.. det är min första dag imorgon.. ÄÄÄNNNNNTTTTLLLIIIGGGEEEENNNN ett fast jobb

• julibrud2006

Hej!

Är ute på BT och nattsuddar, Maya K: Stort GRATTIS till jobbet, har själv också fått ett nytt, mer el mindre fast jobb, så jag vet hur bra det känns! Angående torsdag, är det bestämt var vi ska ses? kl 18 vid uppgången till Odenplans t-bana?

Julibrud 2006

• julibrud2006

jaha ja, trött är man också, såg längre upp i tråden att platsen är bestämd, missade det, men bra att veta det nu!! vi ses, ska bli kul!

• _sus_

natt sudd..
    torsdag?!
    uppe på torget eller nere vid pressbyrån?? ni gör mig förvirrad eller så har jag för mycket grus i ögonen ;)

• Gable

Ja, vart ska vi träffas? OCH VILKEN UPPGÅNG???? Jösses, jag anar redan hur det blir... Jag står där på fredag kl 17.00 vid fel uppgång

• micropop

Odenplan har väl bara en uppgång, den mitt på torget, eller tänker jag fel? Ja, men det är väl en bra idé att ses där under taket vid uppgången. Kommer alla med små nejlikor i knapphålet? ;)
    Om någon känner sig rädd att bli bortglömd eller borttappad så går det bra att mejla sitt mobilnr till mig, så mejlar jag mitt tillbaka. micropop_5@hotmail.com

• Maya K

Tid: Torsdagen den 4:e augusti kl. 18
    Plats:Träff vid Odenplans tunnelbana.
    (Det finns ett fik på Odenplan som vi kan fika i.. kommer dock ej på namnet!"!!!

Anmälan:
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_

Japp den vid torget.. odenplan har bara en uppgång vad jag vet.. vi träffas precis utanför innan man går ner till tunnelbanan... alltså på torget!!!

Kl.18

• _sus_

ok ladies see u there...

men skulle inte sunshine girl med?? som nr 8?
    eller har du hoppat?

• Sunshine Girl

_sus_ , tack för att du kommer ihåg mig :)
    Jag försvann ifrån listan *snyft* ;)
    Hoppas fortfarande på att jag kan komma med och fika på torsdag!

Jag lägger till mig själv igen ;)
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_
    8, Sunshine Girl

• Gable

Det är alltså tisdag idag. Om 2 dagar ska vi träffas, eller hur??

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar