• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

hehe,,, Gable.. är du lite förrvirrad ;)

• Sunshine Girl

Tänkte om jag skulle ta med kameran och fota lite Vad tror ni om det?

• madelyn

Hej tjejer,

Usch min huvudvärk har inte släppt ett dugg Bläää, jag hade gärna träffat er idag men jag måste banga. Hem och försöka sova lite.
    Sunshine Girl, bra idé med kameran- ta bilder så får jag se dem sen

• Sunshine Girl

Då gör jag det :D
    Och krya på dig!! Lider själv av migrän så jag vet hur illa det kan bli :(

• micropop

madelyn
    Synd att du inte kommer! :( Se till att vila ordentligt och att fästmannen passar upp med lite mat och kanske en bit choklad! Jag hör av mig imorgon på dagen, när jag vet hur länge jag jobbar. Kram på dig! :)

• madelyn

Tack tjejer, söta ni e!
    Nu e ni på BT-träff och jag ligger hemma.. hoppas ni har det trevligt och att jag får se lite roliga bilder sen

micropop,
    Ja, tyvärr jobbar fästmannen (som vanligt!) men jag ska passa upp mig själv lite med choklad och godis- har fått för mig att det hjälper
    Vi hörs imorrn!

• Maya K

hmm.. så här har min kv'll sett ut..

1)Slutat jobbet kl.17
    2)skyndat mig till bussen mot odenplan...
    3)träffat bt-brudar mellan kl18-20
    4)åkt hem
    5)sprungit in på toaletten
    6)loggat in mig på bt

Nu sitter jag här igen..

Tack för en trevlig fika tjejer.. synd att ingen av oss hade med en digitalkamera så man kunde ha tagit bilder...
    Men jag har ingen klarhet i vilka av oss som var med??? mer än gable och sunshine girl.. sorry tjejer med vad har ni för alias som var med?? jag är glömsk av mig.

• _sus_

maya k:
    jag är lika dan, vet ej riktigt vem som var vem, sunshine, du & gable tror jag, jag fick koll på.
    jag åt sallad ;)

riktigt trevligt. nästa gång kan jag ta med en kamera. om någon meddelat mig hade jag kunnat ta med den. m2b har den på jobbet o jag var där innan ja kom till er..

tog inte lång tid innan jag loggade in igen.. suck, ja e hopplös.. måste jobba lite nu..

• Maya K

_sus_

ahh.. ja nu vet jag vem du var ;)
    ja.. jag kunde ha tagit med en kamera jag med.. vi har ju en här hemma ju... aja.. nästa gång då!! hoppas du får det bra på jobbet.. kram

• Maya K

vad tror ni att maya gör nu?? Forskar i bröllopsklänningar... det är det viktigaste för mig under hela bröllopet så jag MÅSTE kolla runt och få ändra mig tills jag är säker

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar