• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • _sus_

sunshine:
    min garvade rejält en lång stund sansade sig och suckade och sa ok. men lite avundsjuk tror jag han är.. han tycker detta är roligt, att planera.. konstig kille...

• _sus_

ses vid odenplan brudar nu slutar jag och ska hem o sova.... se u all

• Gable

Sunshine - stämmer bra med min sambos reaktion

Fast å andra sidan hänger han över min axel och undrar om ni har skrivit nåt kul

• Gable

De skulle nog, innerst inne, uppskatta ett eget bröllopsforum

• Sunshine Girl

*skrattar* inte min karl det kan jag lova *fnissar hejdlöst*

Ska bli himla roligt att träffa er ikväll! :)

• madelyn

Hej tjejer,

Jag har migrän- (iaf känns det så, mitt huvud sprängs snart )

• madelyn

Oj... skickade lite för tidigt...
    Jag tror inte jag kommer med tyvärr i eftermiddag- ska försöka proppa i mig lite piller nu och se om det hjälper, vill ju gärna träffa er!
    Hör av mig senare om det blir bättre!

• micropop

madelyn
    Skickar en massa krya-på-dig-kramar och håller tummarna för att du kvicknar till! :) Mejlade dig, vi hörs ikväll om du inte kommer, ok?

Ni andra:
    Ska bli jättekul att äntligen träffas! Men sambon lämnar även jag hemma... Min blivande kan nog inte tänka sig något värre än att sitta med åtta galna bridezillas och diskutera färgteman :D Lova att ni ser lika förvirrade ut som jag i eftermiddag, så jag vet vilka jag ska våga gå fram till! :) Håll utkik efter långt svart hår och förmodligen rosa skor, så har ni hittat micropop!

• Sunshine Girl

*fnissar* ska vi inte ha en nejlika med oss *hahahahaha*
    Kan lova att jag också kommer att se lagom generad och förvirrad ut!!!

• Sunshine Girl

madelyn, krya på dig!!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar