• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

Hej tjejer,

Så, hade ni trevligt?
    SJälv har jag legat här hemma och surfat runt bland inbjudningar etc på amerikanska hemsidor

• julibrud2006

Hallå!

Jag missade träffen idag ju - kom försent, typ tio över sex, för jag hade helt glömt det här med att dom bygger om på gröna linjen (har inte åkt t-bana på flera veckor), och fick vänta en kvart på tåget... suck... var satt ni nån' stans? Jag såg att det fanns ett Coffehouse by George över gatan men ville inte börja gå runt och fråga alla tjej-sällskap jag såg... Var det bara jag som inte kunde komma av föranmälda? Hoppas ni hade kul, och jag följer gärna med nästa gång, kanske snart igen?

• Maya K

julibrud2006:
    men gud vad tråkigt... vi tyckte att det var ngn som fattades och måste ha gått precis när du kom dit.. vi satt på coffehouse by george.... men oj.. men vi kommer garanterat att träffas fler gånger inom snar framtid så du är välkommen..

• Bluebride2006

Synd att man har flyttat från sthlm. Här i Eskilstuna finns inte så många. Har varit på en brudträff förrut, fast sist jag skulle göra en själv, så kom ingen.

• julibrud2006

såg ju att madelyn inte kunde komma heller... hoppas du mår bättre!

• Maya K

ja hoppas madelyn att du mår bättre.. nej nu måste jag ta och lägga mig och sova då jag ska upp tidigt... *gäspar* hear ya brides

• _sus_

julibrud2006:
    tråkigt att det blev fel.. måste missat oss precis som maya trodde. men nästa gång så ska vi väl lyckas bättre..

madelyn: krya på dig..

nu ska jag sussa.. fastnade vid tv:n
    sussa sött brudar..

• madelyn

Godmorgon tjejer,
    Huvudet lite bättre idag- fortfarande sliten dock..
    Skönt med fredag iaf!
    Och imorrn är det Pride-paraden- nån mer än jag som ska kolla?

• Sweety

Hej alla, kul att träffas igår. Alltid kul att se hur personerna bakom nicken ser ut/är. Fast jag mådde lite illa av moussetårtan jag åt.

Julibrud2006: Förlåt att vi inte väntade. Vi var väl alla så otåliga och ville sätta igång och snacka. Vi får träffas någon annan gång.

• julibrud2006

Hej tjejer, ja, det var ju lustigt att ni satt där inne och fikade när jag stod och spejade lite från andra sidan gatan.... men det är lugnt, förstår att ni gick iväg, jag brukar annars alltid vara punktlig, till nästa gång kanske man får byta mobilnr..

Jag funderar på att skriva ett inlägg under "kläder" för att fråga om det finns nån som kan rekommendera en bra butik i Sthlm, el nån dålig man kan undvika... jag tycker det är superviktigt med bra service nämligen och tänkte börja leta klänning nu så smått... Nån av Er som kanske redan har nåt att rekommendera?

Önskar alla en skön helg!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar