• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • _sus_

annaglitter
    korrar tillbaka mig i listan.. jag hade visst trillat bort.. :(

Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet

• _sus_

gable:
    ingen fara jag är lite mer åt det bruna hållet dock eller så har det blekts mer i solen än jag trodde.. van o se sig själv du vet 8)

• Maya K

Ny träff:
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    7) Maya (om allt går som det ska med allt ;) )

• Maya K

God morgon brudar:
    Nu är jag tillbaka till vardagen. Var ju tvungen att köra till Harge (ligger nära motala) på fredag direkt efter jobbet och det var det värsta som jag gjort. Jag brukar ju inte köra så mkt bil så jag var ju lite ovan, Sen på kvällen när vi började närma oss slut målet så böev det helt kolsvart ute och spöregn plus dimma. Sen körde vi lite fel pga. min förvirrade morsa och kusin.. aja.. vi hittade fram iaf.. :) På hemvägen så blev vi stillastående mellan köping och västerås för att det var en mc som kört in i vajerräcket och de höll på att bärga bort skrotet.. hmm.. men det var en trevlig tripp iaf :)

Välkomna alla nya till tråden ;) kul med ännu fler från sthlm.

Jag är jätte imponerad över att vi är så duktiga på att sätta upp datum för träffar :) KUL

• Maya K

Gable:
    Håller du koll på datum och tid själv eller ska jag påminna dig?? :) Alltsp datum och tid för träffen?

• Maya K

hmm... och så sitter man på jobbet igen.. Varför ska det vara så kallt nu?? Jag gick till jobbet och märkte att jag frös när jag bara hade på mig kjol och en tunn tröja.. hmm... bara 14 grader. Är det sommar eller? nGrrr... nåja.. så länge det inte är minusgrader så..
    Få se hur dagen blir idag då!! säkert många som ringer in och är arga för att de fått betalningspåminnelser. ojoj..aja.. suck suck.. måndagströtthet eller.???

• Sunshine Girl

God morgon!

Hamnar tydligen plats nummer 8 igen då...
    *suck* är det min lott i livet? ;)
    Ny träff:
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)

• madelyn

Hej hej!

Tror jag kan komma med denna gång!

Ny träff:
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)

• annaglitter

OM det är så att vi bestämmer ett fik och alla inte hinner till tunnelbanan kl 18 får man helt enkelt komma dit till fiket. Där sitter vi en bunt tjejer och många har bröllopspärmar :) kan inte vara så svårt att missa, eller vad tror ni?

• Bluebride2006

Kan nog inte komma...... jag har så svårt kvällstid och vardagar... :(

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar