• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • bellaboop

Oops. jag läste inte tillräckligt på deras hemsida. De har ju en butik i johanneshov. Man kanske får ta och traska dit någon dag.

• Maya K

Gable:
    Ja jag vet.. men jag har bestämt mig för att ha kritvit klänning nu och tänker inte ändra mig mer Pratade med en av mina tärnor och nu är det bestämt.. hon har hittat en klänning som hon ska prova och den är champagne färgad..

bellaboop:
    Jag har provat klänningen på bridaloutlet men i strl 42.. Vi fick dra åt den så att den "passade" mig..

• bellaboop

Maya K...när gifter ni er???? Du kanske har skrivit det tidigare, men jag har inte läst alla inlägg.

• Maya K

Om snart ett år.. alltså den 2:a sept. 2006... men har inte sett en snyggare kläning på länge.. synd bara att man inte ser hur den egentligen ser ut.. Jag menar jag har ju sett den i verkligheten men inte ni.

• Maya K

Nepp nu ska jag ta och lägga mig så att jag orkar upp imorgon.. vi höres brudar..
    god natt på er.

• bellaboop

Maya K: Vad kul!!! Vi gifter oss också den dagen....God natt!!!

• micropop

Nu har jag också tagit det stora stegen och provat klänningar! Var i en butik här på västkusten med superbra service. Däremot var det väl inga klänningar i min smak riktigt, men jag ville ju mest prova olika modeller och skärningar. Testade bl a en jättevacker halterneck! Det var såååå skumt att se sig själv i spegeln - det är ju jag fast inte *jag*, liksom ;) Och ja, mamma började gråta... Men vi planerar fortfarande att sy, så nu ska jag tillbaka till sthlm och börja leta möster och tyg. Iiiih, nu händer det saker!

annaglitter
    Det är verkligen supermysigt uppe vid Borgen. Vi går också förbi och tjuvkikar lite emellanåt. :) Synd med bag-in-box. Är det för att de vill hälla upp ur flaskor vid bordet? Vi såg också när det var festdukat och det var nog därför vi föll direkt, när man såg hur det blir på riktigt.

Puffar upp listan också, så att ni inte glömmer!
    Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana och sen går vi till Coffehouse By George på andra sidan gatan.
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie
    11) Sweety (troligtvis).

• madelyn

micropop,

Åh vad kul att du provat klänningar!
    Hittade du några Rembo?
    Min m2b var tämligen oberörd när han fick se mig i brudklänningar.. hade iof gärna sett en liten antydan av en tår

• Maya K

Nu har jag mailat till företaget i USA som har min klänning. Jag funderar på att köpa en US 10 istället för en Us 8 för att vara säker på att jag kan ta och sy in den ifall det skulle hända att jag gått upp i vikt nästa år.. hmmm.. Har frågat hur det blir med betalning osv.. och om jag kan boka klänningen..

• annaglitter

micropop
    helt rätt, de vill servera ur flaskan.

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar