• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Annie*

Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana och sen går vi till Coffehouse By George på andra sidan gatan.
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie

• Sunshine Girl

coolcat, VAD UNDERBART med att ha köpt klänningen!! Den låter helt ljuvlig!
    Jag väntar på min "test" klänning för att kolla så måtten stämmer sen ska min börja göras :D

• coolcat

Sunshine - Jag vet det är underbart men helt crazy att den hänger här i lägenheten!! Hade du beställt din från Kina eller blandar jag ihop nu? Har du nån bild?

Annie - kul att du också kommer och fikar. Vad många vi verkar bli!!

• coolcat

Sunshine - i den blir du verkligen en prinsessa!!

• Sunshine Girl

coolcat, :D
    Nu hoppas jag bara på att den blir lika fantastisk som jag tror :D
    Går ofta i dräkt eller kostym när jag är på jobbet så en "sagoprinsess-klänning" är precis vad jag vill ha :)

• micropop

coolcat
    Tack för tipset! Ska absolut gå och titta. Måste samla en massa mod innan jag vågar ge mig in i provningsbranschen, bara. ;) Usch, känns som att de kommer skratta åt mig. - DU? Ska DU gifta dig? Och hur gammal tror du att du är? :D

Vill jättegärna se bild på din nyinköpta klänning också! Den låter verkligen fin. Kul att du vågade slå till! :) Synd på Blynäsgården däremot, att ni inte gillade den så mycket. Men e-tuna är väl ett bra alternativ, allt är säkert betydligt billigare där. Det tar ju inte ens en timme från sthlm, så det kan inte vara någon jättestor ansträngning för era gäster. Ansträngning, förrestn, vad sjutton, de får ju gå på bröllop! :)

• coolcat

micropop

I butiken på Birger Jarlsgatan behövde man inte boka tid så då kan man låtsas "bara gå förbi". Haha. Och du har inget att frukta, de var otroligt trevliga. Finns dock inte så många av varje klänning eftersom det är rea.

Haha, ja det är kul att jag vågade slå till, och det berodde också lite på att min ekonomiska sida njöt av att få en brudklänning för 1900 kr... Jag kan försöka fixa en bild, men det lär dröja ett tag.

Ja, Eskilstuna kan nog bli billigt och bra och kyrkan i Torshälla är superfin!!

• _sus_

micropop:
    ja kan tänka mig att slinka in med dig om du vill ha sällskap.. tycker det är jätte roligt. jag såg den butiken efter vår förra fika.
    men jag hade glömt den...

roligt att så många följer me o fikar..

• annaglitter

micropop
    är du gammal som gatan ;)eller tvärtom, en liten plutt :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar