• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • _sus_

sist satt vi på coffy house by george det ligger rakt över gatan från t-banan.
    jag tror alla e med på att vi går dit igen..
    eller någon som protesterar??
    tror choklad kakan kan locka igen eller?!??

• _sus_

erkänner. ja e kass på stavning.....

• Sunshine Girl

NEEEEEEEJ!!! Inte den där ljuvliga chokladmoussetårtan!!! NEEEEEEJ Jag står inte ut!!
    Samma fik igen funkar klockrent för mig ;)

• _sus_

ja man kanske skulle lyxa till det med lite gotteligott nästa träff
    (bantar ju)

• julibrud2006

Coffehouse b.G. låter super!

Bluebird: synd att du ej kan komma, men det verkar som om träffarna duggar tätt på denna tråd, och kanske vi kan ta en helg nästa gång!

• Gable

Chokladka... Nej, jag menar Coffee house blir jättebra. OM jag lyckas komma iväg i tid från jobbet. Är borta nästa vecka o det brukar bli mycket att ta igen. Suck o stön....

• Gable

Här får man heta allt möjligt - jag är även känd som bagladyn

• Maya K

Ny träff:
    Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana och sen går vi till Coffehouse By George på andra sidan gatan.
    1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)

• coolcat

micropop
    Du som gillar Rembo stilen på klänningar, har du kollat in Garamajs reabutik på Birger Jarlsgatan 44?

Jag var där i måndags och de hade bl.a. en klänning som var lite i den stilen, champagnefärgad thaisiden och spets och tunt tyg draperat på livet. MYCKET snygg och såldes för 4900.

Jag köpte samma kjol fast med ett helt slätt liv. Yes, det är sant - jag har köpt brudklänning!! Det känns helt galet faktiskt! Men jag är jättenöjd. Champagnefärgad thaisiden, axelbandslös med a-linje kjol. Superfin!!

För er som läst mina senaste inlägg angående festlokal visar det här att jag visst kan bestämma mig

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar