• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

grattis annaglitter till 700

• micropop

madelyn
    Nej, tyvärr inga Rembo. De hade mest Nixa och Forever Yours, men jag var som sagt mest ute efter att prova olika skärningar. En del modeller var sååå fina på galgen, men såg inte kloka ut när jag hade på mig dem. Och en del var precis tvärtom - trista klänningar som var jättefin på! :) Men jag ska ta mig till Cosmos denna vecka (en kompis kommer upp och tyckte brudklänningsprovande var ett roligt gratisnöje ;)), och ska spana på Rembo där.
    Min blivande för inte se mig i någon brudklänning innan dagen D. Jag struntar i många traditioner till vårt bröllop, men den vill jag (av någon anledning) gärna hålla på. :)

Nu ska jag leta mönster och beställa tygprover på nätet! :)

• madelyn

micropop,

Jag tyckte samma sak- många klänningar var jättefina på galgen men inte på mig och tvärtom
    Eftersom jag syr upp klänning så kommer min m2b inte heller att få se ett dugg av den innan själva bröllopsdagen- nu när jag bara skulle prova lite olika modeller så tyckte jag att det inte gjorde så mkt om han ville titta på
    Lycka till på Cosmos- de är jättetrevliga!

• pinkhippo

nu e jag tillbaka igen från semestern,,och här har det hänt mycket kul!! Själv letar jag fortfarande lokal,,jag har hört många rekomendera borgen och vet ett par gäster som verkade väldigt nöjda med en bröllopsfest där i helgen. Så idag fick jag ett ryck och ringde för att se om det fanns datum för att boka till nästa sommar men då fick jag höra att jag inte fick boka en lördag för att vi var för få..vi blir ca 50 personer...känns jätte snopet jag som trodde att jag äntligen kunde pusta ut lite....

Annaglitter å micropop hur många blir ni?

hur som heldst så tänker jag inte missa nästa träff!!!!

ses snart

1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie
    11) Sweety (troligtvis).
    12) pinkhippo

• micropop

pinkhippo
    Vi sa till henne att vi blir ca 60 st, och då sa hon att det var det minsta antal de tog på just lördagar. Så det saknades inte så många för er del! Förstår att det känns snopet. Kanske att ni kan utöka gästlistan något, om ni känner att ni har råd och lust? Berätta gärna mer vad gästerna tyckte om festen! :) Och välkommen tillbaka efter semestern, kul att du hänger med på träffen. Vi kanske borde abonnera hela caféet?? ;)

• julibrud2006

Hej tjejer! Sorry att jag varit lite frånvarande på siståne, har inte glömt denna härliga tråd, bara börjat nytt jobb för en vecka sen och ska flytta om två... men jag känner verkligen att det börjar bli hög tid att börja titta på klänningar, det verkar som flera av er kommit en god bit på väg redan... Hoppas på flera bra tips när vi ses nästa vecka!

• coolcat

Det ska verkligen bli kul att ses nästa vecka. Ska vi ringa och förvarna

Jag hoppas att jag inte är allt för jet-laggad då jag kommer hem från andra sidan atlanten på lördag, eller söndag om jag lyckas ändra biljetten.

Måndag 22 augusti, kl 18, Odenplans t-bana och sen går vi till Coffeehouse By George på andra sidan gatan.

1) micropop
    2) coolcat
    3) julibrud2006
    4) _sus_
    5) annaglitter
    6) Gable - om jag hinner fr jobbet
    7) Maya (om allt går som det ska med allt )
    8, Sunshine (som hoppas att det inte blir något förhinder)
    9) madelyn (om jag hinner från jobbet)
    10) Annie
    11) Sweety (troligtvis).
    12) pinkhippo

• Bluebride2006

Om det är någon från Eskilstuna som ska åka så kanske jag kan komma. Är så trist att åka själv

• pinkhippo

micropop:
    JO, jag ska träffa dem som var på borgen imorrn, de hade tagit en massa bilder osv. Ska fråga dem vad de tyckte mer då och meddela dig,,,

kul att så många har börjat titta på klänningar funderar på och gå ut rota lite på stan själv snart,,man blir lite sugen när man läser här.

maya K.
    Du gör helt rätt som köper din klänning nu. Har du hittat en klänning du verkligen gillar så tror jag absolut inte att du kommer ångra dig...eftersom den var nedsatt nu så kan ju storlekar osv ta slut snabbt. Så jag tycker inte att du ska vänta.

• _sus_

maya:

klänningen såg jätte härligut. blir nog perfa på dig..

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar