• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • annaglitter

micropop

Det stämmer bra det
    Vad kul!! Äntligen någon som man kan fundera tillsammans med!!! Vi måste absolut utbyta ideér!

• annaglitter

Vad kan ni för dagar? Jag har semester men åker iväg med båten på tisdag och är ute tillochmed tisdagen efter.

• micropop

annaglitter
    Tänk, jag kom ihåg rätt! Det är annars lätt att blanda ihop alla man pratar med och läser om härinne. :) Klart vi måste byta tips och idéer!
    Jag är också bortrest/upptagen i nästa vecka, men veckan efter skulle funka.

Vad sägs? Ska vi dra till med en nya träff redan om två veckor? I så fall föreslår jag torsdag 18 augusti, samma tid och samma plats, för enkelhetens skull. Finns det något intresse? :)

• julibrud2006

Bra idé med ny träff , Micropop, jag kan i alla fall den 18:e (och kommer vara ute i god tid denna gång, hi, hi)... och chokladmoussetårtan verkar vara en utmaning!! Vad är Borgen för ställe förresten?!

• micropop

julibrud2006
    Bra att den 18:e passar! Vi ser om det är några fler som kan den dagen, sen sätter vi upp en ny lista. :)

Kungliga Borgen ligger på Gärdet. Det är tre små rosa hus, där ett av husen används som festlokal. På sommaren har de ett litet café, så det är bara att gå dit och titta! Man köper hela paketet därifrån, och kuvertpriset hamnar på ca 700 kr/pers. (Usch, så dyrt!) Jag tycker stället är supermysigt, och sen är jag ju hemskt förtjust i området Gärdet/Djurgårdsbrunn.
    Var ska ni ha er fest?

• Nett@n

Tack för välkomnandet!! Jag har börjat med att kika på hur inbjudningarna ska se ut. Har inte riktigt bestämt mig. Men det är ju så kul att hålla på.

• annaglitter

micropop
    Jag kan inte torsdagen :(
    Men kan vi inte ta måndagen efter, 22?

• annaglitter

Micropop
    köper ni tårtan därifrån? Vi har fått höra att vi ska stå för den själva. Vilket vi vill så det passar oss bra

• julibrud2006

Micropop: vi har bokat Tyresö slottskrog, men det lät väldigt mysigt där på Gärdet... ja, priset, vad ska man säga, vi kommer väl oxå hamna där någonstans *suck*, men jag hoppas under sju hundra, vi hoppar förmodligen över desserten och kör direkt på tårtan...

Ang 18:e augusti för träff, jag kan den 22 oxå, om annaglitter inte kunde på torsdagen... resten av gänget?

• madelyn

micropop:
    Jo det var kul att prova lite fler klänningar, har nu en ganska klar bild av hur jag vill ha min klänning! (Provade bla en helt underbar Rembo-klänning, vill ha vill ha vill ha!!! )

Till er andra som ska prova klänningar;
    Jag kan absolut rekommendera Cosmos Bröllopsexperterna- damerna i butiken var otroligt hjälpsamma!!!

Nettan,
    Passar på att säga välkommen hit till dig oxå

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar