• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Maya K

Idag e det fika-dax!! vi träffas kl 18.00 vid odensplans tunnelbana.
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_
    8, Sunshine Girl

• Maya K

Sitter här och ska komma ihåg att påminna Gable om att komma.. själv är jag jätte insatt på att komma och tänker göra det med

Sitter och funderar på om jag verkligen ska ta mig propra kläder till jobbet idag. Vi har ingen dresscode så på jobbet men om det skulle hända att en kund skulle titta förbi utan att vi vet om det är det ju bra om kunden ser en propert klädd människa på jobbet... Alltså.. jag menar att det är roligare och framförallt tryggare som kund att se att den hon/han handlar av är seriös och att man kan lita på den. Nu säger jag förståss inte att alla propertklädda är ärliga och att alla "vanligt" klädda är oärliga men ni förstår nog. Vi har 1-3 tjejer på jobbet som inte tänker på hur de går klädda.. allt ifrån förkorta (navelhöjd)tröjor till minikjolar.. aja.. Jag ska bli seriöst bemött av chefen och tror nog att jag kör på mitt propra jag

• Maya K

dagens problem för mig.. vad ska jag ha på mig idag då???

• _sus_

maya:
    förstår ditt resonemang.
    jag jobbar nu under sommaren på ett gruppboende och vi har absolut ingen dresscode. ja kanske lite, inga navel tröjor dock ;) skulle aldrig ha det ändå..

men det är alltid trevligt, tycker jag, attt vara lite proper o fin ibland..
    lagom är bäst..

vi ses i kväll brudar :)

• _sus_

maya: glömde fråga.. hur e nya jobbet??
    hoppas du trivs..

• Gable

Man ska alltid se proper ut på jobbet, därför går jag alltid i jeans privat.

Ni kommer att se en liten jeansklädd Gable, som förvirrat antastar alla kvinnor på Odenplan och frågar om de är Maya eller Sunshine eller Micropop eller... Jag kommer att bli upphämtad av psykakuten

Hur länge tror ni att vi stannar? Har en dejt med sambon senare ikväll och han undrade när han skulle möta mig.

• _sus_

gable:
    håller med är oxå jeans tjej men de passar inte min kropp för tillfället så jag tar vad jag hittar ;)

jag börjar jobba halv 8 på söder så jag kan inte stanna länge men jag skulle gissa på 1-1 1/2 timme kanske
    vi är ju några st + att det finns mycket o prata om :) (äntligen)

• Sunshine Girl

Jeans här också :D :D
    Gable din sambo kan ju också komma dit :D :D :D

• Gable

Han skulle aldrig våga... En hög kvinnor som BARA pratar bröllop. Fast å andra sidan surrade han igår om att han skulle raka sig. Hmmmmmmmm.....

• Sunshine Girl

Gable, *s*
    min m2b när han frågade vad det var för träff som jag ska på ikväll "suckade lite och sa "jössessssss" har ni träffar också!? *fniss*

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar