• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • madelyn

julibrud2006,

En affär som jag kan rekommendera pga bra service (men kanske litet utbud) är Brud och Fest, på Hornsgatan. Personalen är supertrevlig och hjälpsam!

• Nett@n

Hej hopp! Jag är oxå stockholmsbrud. Såg att i hade haft träff. Jag är ju 30 fyllda och gifter mig nästa år. Datumet inte bestämt ännu eftersom sambon kanske ska åka iväg på en lååång resa. Är någon av er i min ålder?

• _sus_

Nett@n:
    hallå hallå.. du e välkommen hit du med som vi andra har blivit :)

vi bryr oss nog inte om ålder.. vi har ju bröllopet som mittpukt och intresse tillsammans. men jag vet inte hur gamla alla är men från 22-30+ skulle jag gissa på. vet ju bara min egen ålder.. ;)

• Sunshine Girl

Hallå tjejer!

Tack för en trevligt fika! Chokladmousse tårtan fick mig att "nästan" ha dåligt samvete
    Jag hade ju med mig digitalkameran och skulle ju ha fotat! SUCK är alldeles för glömsk. Sorry madelyn... Jag som lovade att fota :(

Nett@an välkommen till oss :)
    Nu ska jag iväg på jakt efter ett sött kort till bröllopet jag ska på imorgon!
    Ha en himla härlig dag!!!

• Gable

Hola!

Tack för igår!! Det var jättekul att träffa er alla!! Sambon var jätteintresserad av att höra vad vi hade pratat om, men han blev nog lite förvirrad. Jag har ju sååå svårt för namn så till slut tror jag att han trodde att jag pratade om en o samma person

Men jag tror jag har koll nu.

_sus_ är den blonda som satt mittemot mig, brevid Sunshine. På kanten, mittemot Maya, satt Micropop. Brevid mig satt Sweetie. Var vi inte fler?! Det känns som om jag har missat nån?! Jag ber isåfall 100000000 gånger om ursäkt!!!

• Gable

Sweety menar jag, inte Sweetie... Ni ser *suckar*

BTW - filmen vi såg, One missed call 2, var sämre än 1:an. Enligt sambon. Jag, som vanligt, höll händerna för ögonen så fort det började bli otäckt. Typ halva filmen. Förstår inte varför JAG envisas med att se filmerna, jag ser ju inte hela. Nästa film blir R-point, även det nån japansk skräckfilm. Får väl höra av sambon sen om den var bra eller inte

• Gable

Julibrud - neeeej, va tråkigt att vi missade dig.

• annaglitter

Får man vara med nästa gång?...
    Finns det några idéer

• julibrud2006

Madelyn: tack för tipset om butiken, ska spana in vid tillfälle...

Kul med mer folk på tråden - annaglitter och Nett@n, ni är mkt välkomna! Vet ej när nästa träff är planerad, men inom snar framtid gissar jag...

• micropop

Hej på er!
    Jättekul att äntligen träffas - och hemskt ledsen att vi missade dig julibrud2006. Jag hade inte sett dig i tråden på länge, och hade inget mobilnr... Men det blir garanterat fler gånger! :)

annaglitter
    Dig har jag sett i andra trådar - välkommen hit! Stämmer det att du ska ha bröllopsfest på Borgen på Gärdet? Det ska nämligen vi, och jag får för mig att du också ska det. Rätta mig om jag har fel! :) Skulle i så fall vara kul att höra hur ni planerar er fest där. Vi får se till att träffas snart igen, så att du kan hänga med!

madelyn
    Hur gick klänningsjakten?? Nyfiken! :) Skönt att du mår bättre iaf!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar