• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Hej alla ni brudar som ska gifta er 2006 i Stockholm. Då jag surfat omkring här på BT med min bräda och har träffat en heldel Sthlm brudar som ska gifta sig 2006, så tycker jag att det börjar bli dags att starta en BT.träff- Sthlm-2006 tråd. Det är ju alltid kul att ta en fika osv med brudar som man kan diskutera bröllop med :)

Häng gärna på!!!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
  • Sunshine Girl

Gable, stämmer bra det ;)

• Maya K

haha.... Gable.. jag skickar ett sms till dig så du kommer ihåg

• Sweety

Ska bli kul att ses på torsdag. Inatt drömde jag en bröllopsmardröm, att min mamma skickade ut våra halvfärdiga inbjudningskort jättelångt i förväg och alla klagade på dem. Jag funderar nog lite för mycket...

Hur många gäster ska ni ha? Vi insåg att det kanske bara blir runt 60 för vår del om man bara ska bjuda dem man har bra kontakt med. Eftersom min blivande och jag gick på samma högskola finns det många gemensamma bekanta som man hade kontakt med för några år sedan, men som man idag inte har kontakt med. Bjuder ni sådana personer? Vi är tveksamma...

• Gable

Maya - tack!

Vi kommer att bjuda 70 pers, men det är inkl barn. Det är folk som vi har kontakt med idag. Svårt det där, vart ska man dra gränsen?

• _sus_

jag skrev om inbjudnings listan idag. lagt till lite släkt och strykit från uppbrutna förhållanden. vi trodde vi låg på 60 pers men nej nu var det tydligen 71. och jag tog bort lika många som jag la till...
    JAG FÖRSTÅR INTE...
    vi har inga barn med alls.
    yngst är en näbb på 11år tror jag.

• Maya K

hello again..
    vi ska bjuda bara dem som vi umgås med och har kontat med och det är 80st UTAN barn.. vi kommer ju ha barnfritt bröllop då det skulle bli typ 30 barn och bli som ett barnkalas.. jag vet inte hur vi kommer att göra och hur man ska prioritera men alla dessa 80 personer är vi ju i kontakt och umgås med.. hmmm...

• Maya K

tjooo.... *gäspar*
    Nu ska jag ta och lägga mig efter att ha skrivit några inlägg här på BT... får ju komma tillbaka imorgon..

God natt

• madelyn

Godmorgon tjejer!

Imorrn e det fika-dax
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_
    8) Sunshine Girl

• madelyn

suck... jag gör om, vad trött man blir på smileys ibland- även om den här råkade passa Sunshine Girl rätt bra

Imorrn e det fika-dax
    1)Maya_K
    2) Gable (påminn henne gärna, hon glömmer ibland)
    3) micropop
    4) Julibrud2006
    5) madelyn
    6) Sweety
    7) _sus_
    8, Sunshine Girl

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar