BT-träff-Stockholm- 2006 brudar
hej kan man haka på?
jag ligger efter er andra. vi gifter oss troligtvis 15/7-06 datumet vi siktar på är det iallafall
sus
hej kan man haka på?
jag ligger efter er andra. vi gifter oss troligtvis 15/7-06 datumet vi siktar på är det iallafall
sus
micropop:
kan ej lova att jag kan ska försöka skjuta fram min arb tid. jag ska jobba natt (suck)
men min start tid är lite flexibel så jag kan nog lösa det :)
Maya K:
ja och nej. vi har bokat Öregrunds kyrka (prel) men vi vill även ha Säby kyrka men vi har problem att hitta en bra lokal i säby/tranås + att svägerskan (den bästa på jorden) finns i öregrund under sommaren.
så det är lite luddigt än men bröllop blir det..
hallå brudar har ni tagit ledigt under helgen??
vi ska försöka planera lite nu...
natt sudd..
torsdag?!
uppe på torget eller nere vid pressbyrån?? ni gör mig förvirrad eller så har jag för mycket grus i ögonen ;)
ok ladies see u there...
men skulle inte sunshine girl med?? som nr 8?
eller har du hoppat?
jag skrev om inbjudnings listan idag. lagt till lite släkt och strykit från uppbrutna förhållanden. vi trodde vi låg på 60 pers men nej nu var det tydligen 71. och jag tog bort lika många som jag la till...
JAG FÖRSTÅR INTE...
vi har inga barn med alls.
yngst är en näbb på 11år tror jag.
maya:
förstår ditt resonemang.
jag jobbar nu under sommaren på ett gruppboende och vi har absolut ingen dresscode. ja kanske lite, inga navel tröjor dock ;) skulle aldrig ha det ändå..
men det är alltid trevligt, tycker jag, attt vara lite proper o fin ibland..
lagom är bäst..
vi ses i kväll brudar :)
maya: glömde fråga.. hur e nya jobbet??
hoppas du trivs..
gable:
håller med är oxå jeans tjej men de passar inte min kropp för tillfället så jag tar vad jag hittar ;)
jag börjar jobba halv 8 på söder så jag kan inte stanna länge men jag skulle gissa på 1-1 1/2 timme kanske
vi är ju några st + att det finns mycket o prata om :) (äntligen)
sunshine:
min garvade rejält en lång stund sansade sig och suckade och sa ok. men lite avundsjuk tror jag han är.. han tycker detta är roligt, att planera.. konstig kille...