Inlägg från: Sunshine Girl |Visa alla inlägg
  • Sunshine Girl

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar

Maya K, bra initiativ :D
    Bokat kyrka och festlokal :)
    Var igår och kollade på festlokalen såååå fin och vilket vackert tak!!! *lycklig*

• Sunshine Girl

Sweety, det blev Katarina kyrka och Hasselbacken till festlokal
    Ok.. nu blev det inget slott, (avbokade Taxinge som väl var prel. bokat) som tanken var från början men Hazelius salen på Hasselbacken kändes "rätt" direkt när vi kom in!! Känns helt otroligt!! När Cecilia (som har hand om bokningarna) ställde lite frågor om hur vi har tänkt det med bordsplacering och bröllopstårta.. då fick jag ett stort *gulp* i magen och tänkte "HERREGUUUUD!! Vi är här och planerar vår bröllopsmiddag & fest" :D :D :D :D Vilken känsla!!!! :)

Sweety, vilka har du bokat?

• Sunshine Girl

Maya K,

Vad spännande med att kika på en till!!
    Hmm övernattning well.. jag som upptäckt en riktig Bridezilla hos mig själv skulle nog boka direkt :D

Sweety, Sofia är fin, vi har ju också varit prel bokade där men jag gillade inte riktigt akustiken i den sen så tyckte jag att den var lite mörk - var förvisso där i februari på eftermiddag Edsbergs slott - NICE!!

• Sunshine Girl

madelyn, jaaa Cecilia är verkligen supertrevlig!! Tyckte framför allt om hur hon verkligen påtalade flera ggr att det var deras förslag och att det gick att ändra på allt.. Sen att de fixar med TV & Video till barnen (vi har enbart våra 3 syskonbarn med) var ju t o m ännu bättre och att de ordnade en barnmeny osv... LYSANDE!!! Vad gäller slottslkänslan så fick jag faktiskt den mer Hazelius salen än vad jag fick på Taxinge slott.. lite lustigt :)
    Vart ska ni hålla till?

• Sunshine Girl

Kaijsa, japp vi har bokat Katarina..
    Sweety, tack, det tror jag också :D :D

Det som min m2b verkilgen blev såld på var terassen...
    Det som stör lite är ju då lokalhyran men å andra sidan så får vi ha lokalen till 3 utan extra kostnad som en del vill om de inte har lokalhyra.. så vi ser det som extra betalning för en fest till 03.00 :D
    Vi ska maila till Cecilia på måndag med ideér om hur vi vill ha med mat och dryck osv.. Det som jag vill se, det är hur deras bröllopstårtor ser ut.. Så jag bad henne skicka över lite bilder på tårtor från andra bröllop.. vet ju hur jag vill att tårtan ska se ut ;)

• Sunshine Girl

Vi är inte förlovade ännu :D

Jaa, nu känns det som att vi är på G fast när vi var på Hasselbacken så kändes det som att vi låg efter med vårt planerande *s*

• Sunshine Girl

Så Brudar!
    När är träffen? Kom ni fram till något datum? :D

• Sunshine Girl

åh.. vet inte om jag kan den 6, måste kolla upp det! :)

Hur går det annars för er?

• Sunshine Girl

City eller på söder kanske?
    Är vi ute efter fika eller vin? :D

• Sunshine Girl

annaglitter,
    vill bara berätta att tidigare så kunde man inte boka Katarina eller Allhelgonakyrkan för 2006 föräns till hösten. I mars (tror jag det var) så började en ny att ha hand om bokningarna för 2006. Jag tjatade lite så hon gjorde en 2006 folder så om du ringer Britt-Inger som hon heter så kommer du få prel boka
    men tänk på telefontiden mella 9-12 bara

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar