• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Labulina

Jag har 9st diamanter på 0,02ct. Princess-cut i kanalinfattning. Hade ringen sedan innan, fick arbetet och stenarna för 3600:-

Längtar så efter att få ha den på mig
    ...mindre än fyra månader kvar nu...

• :o)

Hej på er alla 6 augusti brudar!!

då är det mindre än 4 månader kvar...igår postade jag alla inbjudningskorten!!!
    Jag gick till posten för att få dem handstämplade, "tanten" vägde dem och sa " det behövs ett frimärke till..." glöm det, jag sätter inte på ett frimärke till på 40 inbjudningar...då sa hon att de kan komma att få lösa ut dem, då får de väl göra det...kräsna kärring!! men hon handstämplade dem ialla fall..så nu hoppas jag att alla kommer fram idag utan att behöva lösa ut dem!!!

• ISLA

11-kronors frimärken fick vi sätta på våra inbjudningar, det blir en del. Men jag har varit med om att få hem post som man har fått betala för att få, kanske inte så kul.

• Dallandra

Vi fick också våra inbjudningar hanstämplade och först verkade "posttanten" tycka att det var jättekrångligt?!
    Men sedan hade hon tydligen missförstått det hela, vet inte vad det var hon trodde att vi ville ha gjort men det måste ha varit något jobbigt med den sura minen hon la upp.

Tror att våra precis klarade sig på ett vanligt porto som tur var.

Fick första svaret igår :)

• loppran

mañana

Tusen tack! Båda mina klänningar är likadana, Sincerity 3026....men den ena passar och den andra är för stor, det är enda skillnaden.

• Dallandra

Jag har inte en aning om hur min ring kommer att se ut. Min blivande har funderat ut en egen design så jag får inte se den förrän vid vigsel. Det känns kul att få en ring som ingen annan har och som min blivande har funderat ut speciellt till mig :)

• mañana

Vårat bröllop är (kanske) tyvärr inte det minst hemligt för någon - jag kan aldrig hålla truten.
    Kanske att Jon blir lite överraskad för han har nog inte så stor koll på mina planer. Allt ska göras senare enligt honom...

• loppran

mañana

Hm, Jon, är det din man? Kommer bröllopet som en överraskning för honom? Coolt.

• mañana

Nej, han har nog inte missat ATT vi ska gifta oss, bara en eller annan detalj.
    Skämt å sido, han tycker planeringen är lite överdådig och uttråkande. Och jag är lite halverst arbetslös så jag har massor av tid att planera.
    Man får sätta sånt i händerna på honom som han uppskattar, typ musiken och tårtan...

• Peters fästmö

Korten på lådan i dag!!!

Svar på tråden 6 augusti 2005