• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • LeeLooKarin

Dallandra ,
    vi gifter oss i nödinge, du kanske vet var det ligger då, inte sååå långt från kungälv.. ha ha
    jättekul att mamma syr klänningen , då får ja den verkligen som ja vill ha den.. oj oj oj så du har haft klänningen klart så länge.. vilken lång lång väntan de blir då..

• Lillmyran_80

Jag kanske också kan vara med i denna tråd. Vi ska gifta oss den 5 augusti...lite tokigt tycker vissa eftersom det är en fredag. Men det är på vår 10 årsdag.

• LeeLooKarin

Lillmyran_80
    de e väl inte alls tokigt man får väl gifta sig vilken dag man vill!
    tycker jag..

• Dallandra

LeeLooKarin
    Nödinge vet jag mycket väl var det ligger :D Vad kul att vi gifter oss så nära varandra! :)

Ja jag har verkligen väntat jättelänge på att få ha min klänning, var inte alls tänkt att jag skulle köpa så tidigt men jag hittade min drömklänning och vågade inte vänta ifall att den skulle försvinna ur sortimentet.

Ska ni ha ett stort bröllop?

• Lillmyran_80

LeeLooKarin
    Det tyckte vi också... Vi har t o m fått frågan om vi inte kunde byta datum för att en person kanske inte kunde komma då, men jag vägrar i sten att byta

• LeeLooKarin

gör kul ! världen e bra liten!
    nja det blir väl halvstort, ja vet inte riktigt va som räknas till stort men vi har bjudit 63 pers, lokalen som vi ska ha tar i å för sig bara 50, men men finns de hjärterum.. hi hi
    ni då stortlr litet?
    gifter ni er i kungälvskyrka, eller?!? den e väldigt fin..

• LeeLooKarin

Dallandra alltså frågan över..

• LeeLooKarin

Lillmyran_80
    STÅ PÅ DIG!!

• Dallandra

LeeLooKarin
    Vi har bjudit drygt 80 och det känns stort när man ska planera mat och annat, hittills har 55 personer tackat ja.. Runt 60 låter lite mer lagom :)

Vi ska gifta oss i Kode, förmodar att du vet var det ligger? ;)

• 6aug

Dallaranda... även jag längtar. Men försöker att "stoppa" mig själv *S*

Svar på tråden 6 augusti 2005