• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • loppran

6aug

Ta det lugnt, du är inte sist... vi har inte ens gjort klart gästlistan!

• joer

Jag ska också gifta mig den 6 aug.

• oravaisbo

hej, jag gifter mig ocksa den 6/8
    vi har inte gästlistan klar och ...fattas fortf. att fundera ut designen...
    Börjar bli lite panik feelis

• Dallandra

Jag drömmer också konstiga drömmar om bröllopet, de handlar om allt ifrån att det är dagen D och buketten är inte ordnad, maten är inte ordnad m.m. till att klänningen är alldeles för stor och vi kliver på gärdsgårdar för att fotograferas..

Det börjar verkligen dar ihop sig nu :)

• snartgift

Ja nu går det fort... Samtidigt som man vill att det ska vara NU så är det roligt att hålla på att planera :D :D

• Ms. August

Skööönt att höra att man inte är ensam om att börjat drömma mardrömmar..
    Hur ska det bli några v innan Puhh.. Mina drömmar slutar alltid med att allt är kaos, jag gråter och gästerna har skit tråkigt.. (låter som om jag drömmer varje natt, men två ggr hittills) hehe..

• Dallandra

Jag bara längtar tills det är dags, vi är rätt trötta på planerandet just nu :D

• Scarlett7

Jo på palneradet e man lite trött, fast jag vill att osadagen ska va här nu så man kan sätta igång på allvar med tex bordsplacering m.m.

• Psh

Var ska ni åka på bröllopsresa?
    Vi ska åka till Tunisien i en vecka. Vi åker den 8:e...hoppas det inte blir för stressigt med packandet
    Ska bli jätte härligt med mkt badande och solande men även lite utflykter...det finns ju så mkt att se...vi får se vad vi hinner med på en vecka

• Dallandra

Vi vet inte var vi ska åka eftersom vi ska ta en restresa efter bröllopet :)

Svar på tråden 6 augusti 2005