• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Dallandra

I söndag gick ju vårat o.s.a ut och givetvis är det några som inte svarat, känns tråkigt...

I fredags var min blivande hos guldsmeden och beställde min ring, är väldigt nyfiken på hur den ser ut men jag får ge mig till tåls till vigseln :D

• Lindis79

Dallandra

Vad häftigt att du inte ska se ringen förrns vigseln. Har du ingen aning om hur den kommer se ut?

• Dallandra

Lindis79
    Ja det känns spännande, det känn väldigt speciellt att min blivande har tänkt ut en design till bara mig :) Jag har inte en aning om hur den ser ut men jag TROR att den består av både vitt och rött guld.. men det är bara vad jag tror :D

• Scarlett7

Åh blir så ledsen. Mina blivandesa föräldrar ildes för typ 10år sen men mamman har inte kommit över det eller hon hatar den nya sambon (pappans alltså ) och det har resulterat i att pappans sambo inte kommit när det varit födelsedagar m.m. å nu ska hon inte heller komma på bröllopet, det känns så himla tråkigt, vad gör man? Finns ju ingen bra lösning var bara tvungen att skriva av mig, trist är det.

• Lindis79

Scarlett7

Jag förstår att det är supertrist!! Min föräldrar är oxå skillda men det är nära vänner idag. Det hör verkligen till det ovanliga. Båda har gift om sig, och har barn. Pappa bor kvar i Norge. När pappa och familjen kommer till bröllopet kommer de att bo hos mamma och hennes "nya" familj. Skulle vara jätte ledsen om de inte gick ihop..

Man kan ju tycka att man borde ha gått vidare efter 10 år.. hon verkar vara ganska långsint av sig din svärmor..

• Scarlett7

lite....... det är det minsta man kan säga, tycker så synd om min blivnade för det är ju han och hans bror som får ta smällarna, verkligen trist, jag har också skilda föräldrar å man kan inte kalla dom bästa vänner men de kan ivarjefall va i samma rum samt prata med varandra.

• Lindis79

Man kan ju tycka att man kan bita ihop vid ett sånt tillfälle som detta.. Har hon sagt att hon inte vil att den "nya" ska komma??

• Lindis79

Jag har lite liknande problem med min mamma och min moster, de pratar inte med varandra. De hälsar inte ens när det ses på stan. Jag vill ha min moster med på bröllopet och det får de acceptera De behöver inte prata med varandra då heller om de inte vill. Men jag skulle bli vansinnig på mamma om hon inte ville att jag ska bjuda moster. Det gör jag vare sig hon vill eller inte, sen får min moster själv bestämma om hon vill komma.. Som det verkar nu så kommer hon i alla fall..

• Scarlett7

Nej, att hon inte vill skulle hon aldrig säga, men efteråt får vi alltid höra pikar om både det ena och det andra om det är nått som inte har passat blivande svärmor och det tar alltid uden av allt, man själv har ju haft det revligt å så kommer det fram nått som hon inte gillat....... detta vet svärfars nya och för att slippa bli en sån som svärmor kommer gnälla på stannar hon hemma. Lite svårt att förklara men du kanske förstår. Så himla trist, hoppas både kommer till ert bröllop!

• Krezic80

Såg att ni skriver om skilda föräldrar.
    Min blivandes föräldrar är skilda sen typ 17 år (tror jag). Min svärfar har aldrig velat va i samma rum som min svärmor, men efter att vi fick barn för precis 1 år sedan så kan de va i samma rum.
    Båda har nya oxå. Alla kommer iaf på vårt bröllop å tycker jag e bra.

Svar på tråden 6 augusti 2005