• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Scarlett7

Lindis79: Ja visst var det skönt att äntligen skicka iväg dom, allt blev mycket lättare på nått vis. När har ni sista osa datum? Vårt är den 1/6 så snart kan man börja knåpa ihop bordspalceringar och fest och vigselprogram, vet inte riktigt om jag ser fram emot det

• loppran

Jag plitar just nu med våra inbjudningskort och ska sedan skicka dem på tryck... undrar jag är sist?

• Lindis79

Scarlett7

Vi satte 19 juni som osa.. Bordsplaceringen är väl inget man ser fram emot direkt, mer jobb, och när ska man hinna det!!???

• loppran

Behöver man så tidigt OSA-datum? *funderar* Vi har tänkt skriva 16 juli, är det för sent tycker ni?

• Lindis79

loppran

Det är väl mest för att man ska ha tid på sig med bordsplacering och festprogrammen. Vi tänkte skriva ner några ord om alla gäster. När jag/vi ska ge mig in i sånt tar det verkligen tid, så desto mer tid jag/vi har desto bättre..

• loppran

Lindis79

Ja just det, bordsplaceringen är ju bra att få tid till. Den där lilla personliga formuleringen om varje gäst ska vi också försöka få till, men jag tänkte att vi kan börja på dem redan nu innan vi vet exakt vilka som kommer. Vi vet ju ändå vilka som är bjudna!

Håhåhjaja, många ilandsproblem blir det att ta ställning till... Vi ska i a f kolla med cateringfirman också, innan vi spikar OSA-datumet. De kanske tycker något de med!

• mañana

Vi måste berätta för vårt ställe hur många som kommer redan i juni så ett tidigt osa kan ju bero på det. Ska man fixa allt själv är är det ju upp till en själv.

• Krezic80

ISLA

Tack för iden. Ska nog springa runt å kolla lite i olika butiker å se om de har någe man vill ha.

• Krezic80

Nu har vi äntligen hittat tärnklänningar.
    Jag och min ena syster (som är min ena tärna) har sprungit runt överallt å inte hittat, men så kolla min andra syrra (är oxå min tärna) i Canada där hon bor. Och nu har hon hittat dom. De är helt perfekta. Skönt å ha de avklarat oxå.

Vi har vårt sista osa datum den 31 maj. Då kan man börja kolla lite på bordsplaceringen. Man ska försöka göra så att det blir så bra som möjligt. Känns lite jobbigt när man tänker på det. Man kommer nog göra om den några gånger.

Svar på tråden 6 augusti 2005