• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • ISLA

Vårt osa gick ut i fredags, alla har svarat och alla kommer!

• snartgift

Dallandra Vi skickade ut våra i början på april. De flesta har svarat men inte riktigt alla än.

DET SKA BLI SÅ KUL! Bara planeringen tycker jag är halva nöjet :D :D

• Ms. August

Vi skickade ut våra inbjudningar redan första v i Mars (tror jag det var) sedan har vi OSA till den 1 juni. Vi har fått in mer än hälften svar vid det här laget. Nästan bara min släkt som saknas, men känner jag dem rätt så ringer de flesta av dem kvällen 1 juni
    Var ner till Tyskland i förra veckan och handlade all alkohol så nu är det gjort *sköönt* sedan köpte jag skor, slöja och tiara/diadem i helgen.. Åååå va det är kul att shoppa!

• snartgift

Tack för mailet!!! Det var jättefint!
    Nu fick man helt plötsligt lite mer i skallen hihi! :D

• snartgift

Ms. August Jag var i Tyskland igår och handlade all dricka. Sjukt billigt jämfört med Sverige.

• mañana

För oss har 31 av 99 svarat hittills. Men vi har 1 juni som OSA.

I går levererades mina tärnklänningar (till min kompis i USA) och jag är så glad och lite lättad att jag inte har blivit blåst på pengarna.
    Brudklänningen ska komma senast 30 maj.
    Har också köpte en tiara på ebay i går. Jag blir en riktig Internetbrud :D

Just nu känns allt som lugnet före stormen.

• Dallandra

Det är mest min blivnades släkt och kompisar som är lite sega..

Jag är på tiara jakt! Det är det enda jag har kvar att köpa.. :)

• Peters fästmö

Vi har inte fått många svar, kunde inte någon ynka släkting höra av sig?
    Inte heller de kompisar som vi inte har regelbunden kontakt med har reagerat, lite besviken fast de har ju en dryg månad till på sig..
    Massor kvar att göra men med mycket på jobbet blir det svårt att planera..

• Ms. August

-Snartgift, visst är det helt otroligt. Tänkte faktiskt se om jag orkar, räkna ut vad det skulle ha kostat att handla allt i Sverige..
    -manana, (kan tyvärr inte få till grejen över n:et) jag skulle vara super orolig över att handla på nätet, men det verkar ju funka jätte bra för dig.

• martiina76

En till som gifter sig den 6:e aug... Våra inbjudningar skickades första veckan i april och OSA går ut 31 maj, hälften har svarat... har fått för mig att man enligt etikett ska svara inom 1 vecka om man inte har särskilda skäl (typ jobb, semester) mest nära vänner som inte sagt ett pip... Annars är tiara krisen precis över för min del (det var svettigt ett tag) ;) tror inte en enda människa i hela världen utom en bridezilla (eller fd) förstår paniken över en hår accessoar... :) Min blivande påpekade att H&M hade likadana på barnavd. så jag bytte den snabbt som f-n, den nya har han inte sett... Sprit i tyskland blir det om ca 3 veckor, ni som precis varit där, var var ni och vad handlade ni???
    Annars tror jag att vi ligger i fas, inga större panik-attacker...
    M.

Svar på tråden 6 augusti 2005