• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Dallandra

6aug
    Det är inte lätt att hejda längtan :D

• LeeLooKarin

Dallandra
    försvann en stund.. e på jobbet å så vill dom juh att man skall jobba lite oxå!
    klart ja vet var kode ligger! vi har sommarstuga ute på rörtången!
    bor ni i kode?!?
    åååååååå jag vill flytta dit åt de hållet nånstans! !

• Krezic80

Hallå!
    Jag gifter mig oxå den 6 aug. Har nog skrivit en rad här förr, men det var nog väldigt länge sen.

Min ring är nog färdig om någon vecka. Längtar så eftar att få se den.

Vi ska åka över till Tyskland om 4 veckor å handla spriten. Det blir nog Puttgarden för oss. Såg att många hade åkt till Tyskland å handlat.
    Har varit där på en affär som heter Calles (tror jag) tidigare. Där var det mycket billigare än här.

Det är så kul att det börjar närma sig.
    Är liksom mindre är 3 månader kvar nu.
    Man blir lite pirrig i magen. hi hi

Ha de bra allihop

• Dallandra

LeeLooKarin
    Jag är uppvuxen i Kode men sedan fyra år bor jag i Borås, flyttade hit när jag började på högskolan. Min dröm är också att bo i den trakten! Längtar tillbaka! Men det får nog bli en kompromiss eftersom sambon är inrotade Boråsare och har jobb här, tyvärr! Särskilt på sommaren längtar jag dig.. inget slår havet på sommaren! :)
    Bor ni i Nödinge nu?

• 6aug

Jag får panik =( Jag har precis fått mina inbjudningskort klara. Så om allt går som det ska så kommer dom på lådan i helgen. Ser att flera här har skickat sina för LÄNGE sedan.....

• Dallandra

6aug
    Du kan nog vara lugn, det är vi som varit ute i väldigt god tid :)

• Marilynmoo

Vi gifter oss också den 6 augusti i Borås! Imorgon ska vi och kolla lite på tårtor.

Vi har legat nere lite med planeringen, men kommit igång igen nu och skriver listor för fullt med vad som är kvar.

• Psh

Hej igen!

Ingen annan som börjat få mardrömmar?
    Jag vaknade inatt av att jag drömde att gästerna vi hade bjudit hade tagit med sig sina kompisarna...och där sitter jag och vet inte hur maten ska räcka till alla...
    efter det inser jag att fotografen har glömt att foto oss...bla när vi skär tårtan och sen av någon konstig anledning så kan han inte fota mig för jag kan inte stå stilla mot väggen utan måste röra mig typ som om man skulle haft rullskriskor på sig??? Låter jätte konstigt men precis så var det i drömmen...usch läskigt :-/

• Marilynmoo

Jo, jag drömmer många mardrömmar om allt möjligt. En natt drömde jag att jag kom för sent till kyrkan och att det satt en lapp på kyrkporten att kyrkan var stängd och att gästerna hade dragit.

• Scarlett7

Oj vad folk har börjat snakca här igen då, är det för att det börjar dra ihop sig kanske......
    Mardrömmar jo, fast jag behöver inte sova ens, kan spela upp värsta mardrömsscenariot i huvudet när jag börjar planera ibland, riktigt illa är det!!!

Svar på tråden 6 augusti 2005