• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Lindis79

Idag har vi äntligen varit och beställt vigselring.. JIPPI!!
    Jag har dock lite ångest för priset 6900 kr.. Jag har ingen aning om vad det brukar kosta, emn jag tycker det är mycke pengar. Sen är jag jordens klantigaste, så risken att jag tappar är ganska stor....

• :o)

har tittat på vigselringar på lunchen idag (ännu en gång!) och nu har jag nog hittat "MIN" ring. Jag testade den och kändes jättebra efter det var ingen alls lika fin...det är väl så det ska kännas? sen att priset var mycket bra gör ju inte saken destu sämre. Så nu ska jag bara visa den för min blivande och se vad han tycker.

• Krezic80

Vi har lämnat in guld å gjort ringar.
    Fick dom igår, men min var inte alls så fin. En sidan va tjockare än den andra oxå var de lite märken på guldet. Vet inte riktigt hur dom har lyckats. Vi var ner idag å lämna tillbaks den. Guldaffären visste inte heller va de hade gjort. Nu får vi nog vänta ytterligare tre veckor på att de ska bli klara.
    Tur att det är ett tag kvar till bröllopet.

• ISLA

Vi ska åka upp till Stockholm i mitten på juni och hämta våra ringar. Längtar, är så nyfken på att se dem!

• Dallandra

I går började vi göra bordplaceringen och insåg att det är jättesvårt att få ihop den bra! vi ska inte blanda våra släkter då det är stor ålderskillnad på våra kusiner och de är väldigt olika varandra... men min blivande har typ 4 kvinnor för mycket och jag har två män.. så vi försökte blanda ändå men det blev inte heller bra, så nu sitter de var för sig men jag får ha två män bredvidvarnandra...
    Vad ska man göra när det inte går jämnt upp???

• mañana

Hej brudar.
    Hur går det med era OSA-svar.
    För oss har 40 svarat JA, 7 svarat NEJ av 99 inbjudna. Bara 10 dagar kvar.

• Ms. August

Vi har 89 bjudna, 59 har svarat ja, ingen har svarat nej så 30 st kvar som ska svara.
    Vårt OSA går ut den 1:a juni..
    Mest min släkt, men dom ringer förmodligen kl 21.00 den 1 juni

• Ms. August

Hmm.. mest min släkt som inte har svarat alltså.. Skriver lite halvdanna meningar idag *trött*

• Krezic80

Hallå!
    Vårt o.s.a är 31 maj.
    70 har svarat JA 14 NEJ och 19 har ej svarat ännu. Alltså 103 bjudna. Blir en stor fest. :)

• Jeany

vårt OSA är 1 juni, 48 tackat ja, 8 tackat nej och 59 ej svarat...:( Tycker det är segt att så många inte svarat ännu...

Svar på tråden 6 augusti 2005