• :o)

6 augusti 2005

Hej på er!

Jag har hittat trådar med datumen 13, 20 och 27 augusti men inte lyckats hitta någon med enbart brudpar som gifter sig den 6/8-05. Kan finnas men jag hittade den inte. Så därför startar jag en här.
    Skulle vara kul och se hur mycket ni andra har hunnit fixa.
    Har ni fått iväg inbjudningarna??
    Kramar

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Krezic80

Jag tycker att det känns som om helgerna inte kommer räcka till. Man jobbar ju hela dagarna och försöker väl hinna lite i veckorna, men annars är det ju mest helgerna som man kan sitta ner tillsammans. Känner lite panik när man tänker hur lite tid det egentligen är kvar.

Vi vet inte heller riktigt vart vi ska åka, men vi vill åka till Kroatien. Det blir nog bara en vecka för oss me. Skulle vilja åka två, men eftersom vi har en sån på då nästan 15 månader så vill vi inte åka ifrån honom så länge.

Ska försöka gå in på DUKA idag å göra en bröllopslista (på presenter alltså).
    det är så svårt å veta vad man vill ha. Det är redan många som har frågat och jag har ingen aning vad jag ska svara.

nej nu ska jag gå å busa lite med min son.
    Han är iaf morgonpigg.

• ISLA

krezic80

Jag tänkte bara så du vet det att du kan gå in i vilken butik som helst och skriva en önkelista, många butiker har färdiga listor och har de inte det så är det inga problem ändå.

• Scarlett7

Vi ska åkta till en ö utanför Dubrovnik, Llopud tror jag den heter, verkar jätte mysig, helt bilfri. En vecka ska vi åka, vill egentligen vara borta längre men det funkar inte riktigt. Vi åker den 7:e!

• augusti -05

Vi gifter oss oxå 6 augusti. Vi vet inte om vi får råd med någon bröllopsresa men jobbar på det å sparar det lilla vi har (min blivande pluggar å får 5.500:- i månaden å det är INTE fett). Skönt att se att fler drömmer knäppt, har själv sett mig på väg in i kyrkan i aprikos jättemarängklänning å snetoffsfrisyr med stor pufflugg, vaknade av att jag grät av ångest för jag var så sjukt ful. känner mig lugn i vaket tillstånd men det kanske inte är så ändå =0).

• Scarlett7

Nej, man e säkert nervösare än man vill medge eller tror!

• Krezic80

ISLA
    Jag vet att man kan göra det på typ affärer som DUKA och Cervera. Annars har jag ingen aning om vart.
    Fast det är ju kanske bra å inte ta allt för många heller. Blir nog lite jobbigt för de som ska köpa å åka runt.

Varför vi tog DUKA är för att min ena svägerska jobbar där och hon hjälpte oss å kolla runt. Det finns ju lite saker å välja på. Vi skrev iaf upp sånt som vi kommer å ha användning för å inte en massa som bara kommer å stå.

• ISLA

Krezic80

Gå in i vilken affär som helst, de som inte har fixar glatt fram en lista till dig. Vi lämnade listor på 5 olika ställen, så har gästerna lite valmöjligheter till vilken affär de vill gå till.

• Lindis79

Nu är ÄNTLGEN inbjudningskorten klara och skickade!!! Vi var verkligen ute i sista stund. Men så är det med oss vad gäller det mesta.. Nu har en stor tung sten lyfts från mina axlar. Resultatet blev inte jätte bra, men det duger..

• mañana

Min Brudklänning är på väg!!!
    Tiaran kom i dag, ska hämta den efter jobbet.
    Yippie!

• Lindis79

mañana

Vad kul!!! Vart har du beställt klänningen i från??

Svar på tråden 6 augusti 2005