• Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3
  • snart brud.

Förresten, vad var adressen till sidan där vi själv kan lägga in bilder på???
    Jag har givetvis inte den kvar

• saris maj 2005

Vaknade kl 5 idag...ingen ide att ligga där och vrida sig.
    I påsk har vi gjort en grovskiss på bordsplacering. Roligt men inte helt lätt. Man vill ju att alla ska sitta så dom känner sig bekväma.
    I helgen som kommer ska vi träffa prästen och jag ska prata med florist och frisör. I går var det 2 månader kvar!! NU går det fort tjejer!!! Men vad kul det ska bli!! Ha en bra dag.

• JNY

Hej på er!
    Nu börjar jag få allvarlig panik. Jag kommer ingen vart med min planering känns de som.
    Festprogrammen lider oxå av totaltorka. Underkläderna som jag hade beställt passade inte så de måste jag hitta nya oxå.
    Svaren rullar dock sakta in, än så länge är de ingen som tackat nej.

• MianZ

Har äntligen provat klänningen så att den kan läggas upp å tas ut lite, har handlat "falska" linneservetter å gjort ett prov på servettringar å det blir toppen bra:) å just nu bakar jag några placerings"kort" å hoppas att det blir bra det oxå! Det största problemet jag ser är som vanligt att ingen har satt upp sig på att jobba min helg då vårat bröllop är...:( arbetskamraterna säger att det ordnar sig å det gör det,nog, men det hjälper inte en orolig själ som min...

• raskan

ja men hallå vart tar tiden vägen hjääääääälp!!!!
    Igår bokade vi iallafall transport!!Det blidde en hummer (h2).Känns skönt att stryka yttligare en bit.
    Men jag börjar undra vart våran toastmaster tatt vägen?? Vill ju bli färdig med bordsplaceringen då den kommer ta tid.
    åhh jag får gråa hårstrån.
    Millan

• MianZ

Det där med bordsplacering är ju inte det lättaste, vågar inte tänka på hur många timmar jag lagt ner på det jobbet...å då är jag inte ens klar....
    Vi har oxå, ÄNTLIGEN! fått tag i en bil genom en vän och hon kommer även att köra oss i den, fast hur den ser ut vet vi dock inte än...spännande:)

• raskan

MianZ ,,, åh va spännade kan va vad som hällst hihi.
    Jag kom å tänka på tårtan!!Vad ska ni ha för tårta??
    Vi fick ett hett tips från catering firman att inte beställa en tårta för 70 pers som vi bjudit utan hon tyckte gott å väl att vi kunde beställa en trevåningstårta på ca 40 bitar!!Hon meade på att det är inte så att gästerna kommer att vräka i sig tårta å hon va helt övertygad om att den skulle räcka???
    Vi kommer nog att ha vit choklad tårta med hallon i mellan (tror jag) åhh det är ju så mycke man ska tänka på!!
    Börjar inse att möhippan kommer att ske inom en snar framtid å den gör mig total nervös.
    Millan

• MianZ

Raskan: Den tårtan lät riktigt smaskig :)
    Vi kör med en vanlig traditionell tårta, dvs vit princesstårta med röda rosor på, gott å inte alls dyrt :)
    har oxå funderat på att beställa ett färre antal tårtbitar men då vi istället skippar efterätt (vi har buffe) så blir det nog 60 bitar iaf.
    Det där med möhippa ja....kan man få slippa tror du....?vet att svensexan är på gång, har fått datumet men det är allt, desvärre vet min m2b oxå att den är på gång då min blivande svärfar försa sig i helgen.....inte bra å min m2b såg allt en aning besviken ut, han hade nog inte velat veta om den alls då han brukar gilla glada och roliga överraskningar

• raskan

Ja vi kommer inte heller ha efterätt men vi har tänkt att ha ost å kex samt exotiskt fruktbord å man blir ju mätt på frukt.
    Vi ska åxo ha buffe en amerikansk sådan.
    Millan

• snart brud.

Hallo.
    Ingen som har adressen, till "maj-sidan"?
    Ngn som vet vilken jag menar??
    Vi ska träffa konditorn i mitten på April.
    En kändis,en av de bästa i Sverige, han har varit utomlands och tävlat och vunnit priser.
    jaja, hur som helst så vet vi inte vad vi vill ha inu.
    Hippan vet jag när den blir av, men inte vad, Svensexan vet jag inget om inu.

Ha de gott alla.

Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3