• Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3
  • Labbelina

raskan vill du berätta hur du har fått tag på text och noter till "För din skull" jag har letat SÅ! Skulle bli jätteglad om du vill dela med dig

• majhumlan

Shit, nu har min möhippa börjat, nåja nästan i alla fall. Kom precis hem från jobbet och på golvet låg ett mystiskt brev med avs mr X. Brevet är skrivet av urklippta bokstäver från tidiningar (precsis som i skräckfilmerna). Citat " Var (be) rädd, man vet aldrig när den slutliga prövningen kommer, se till att packa den väska inehållande sportskor, balhandskar, långklänning, finskor, sexiga underkläder. Viktigt: lär dig din fästman utantill. ps vi ser dig!!"

åhh vad kul, ska gå och packa med detsamma *pirrar i magen*

• Fia76

Spännande! Lycka till!
    /Fia76

• jazzkatten

Ejlis!

Oj vad du var i gasen idag
    Själv är jag helt slut efter att ha jobbat nästan 3 dygn (sovit några timmar emellan bara).
    Men man kan ju inte låta bli att titta in här fast ögonen går i kors av trötthet.

Vårat musikupplägg:
    Inång: Skara brudmarsch
    Psalm: En vänlig grönska
    Solosång: Never let me go
    Solosång: You're everything
    Solosång: Lyckans smala hav
    Psalm: Jag lyfter ögat
    Solosång: Just the way you are
    Utgångsmusik: Egen skriven(hemligt namn).

• Labbelina

Raskan!

TACK för hjälpen, har du möjligtvis någon aning om var man kan få tag på noterna också??

• raskan

skulle åxo behöva dom hihi!!!
    Millan

• uppsalabo

Inspireras av jazzkatten och lägger ut vårt preliminära musikupplägg..

Ingångsmusik: Brudmarsch från Delsbo (orgel)
    Psalm: En vänlig grönska
    Instrumentalt: Annie´s song
    Psalm: Du vet väl om att du är värdefull
    Instrumentalt: Air (av Bach)
    Utgångsmusik: Brudmarsch till Per och Anna (ev på cd om det fungerar)

Vi håller på med sånghäftet/gästbeskrivningar och bordsplacering för fullt och om en vecka är det dags för vigselsamtal med prästen.

• Ejlis

Ja, men hörni:
    Är det ingen som kan svara på mina frågor om bröllopsannons innan bröllopet? (Hur lång tid innan? Skall ni ha det?)

Ååååhhh, igår köpte jag det riktiga tyget till min klänning. Svindyrt (4.500!) men jäääättefint och lyxigt. Jag längtar verkligen till jag får se det i klänningsform. I helgen skall det förvandlas till Världens Finaste Klänning!

Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3