Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
6 veckor kvar!!!!
Jippi!
kram på er alla!
7 veckor kvar =-)
Gulp!
Imorgon ska vi fira 1 års förlovning och bara planera bröllop och ägna oss åt varandra...mys mys
Imorgon är det sista OSA och 30 gäster har inte svarat!! Fast nästan alla de vet vi ska komma.
Kram å ha en skön helg!
idag har vi provat ring till mig, bestämt för vilken ring vi ska ta.. Ska beställa snart! Skönt att veta hur den ska se ut! det blir en slät ring som är 4 mm bred min förlovningsring är 4,5 men det blir bra ändå...
kram på er alla!
här kommer en guldsida för er som letar noter
www.calzone.se
Millan
nu är våra vigselprogram färdiga sååå fina (tycker jag )
groups.msn.com/millanbrud05/shoebox.msnw
Här är vår lilla sida
groups.msn.com/cicciomarcusbrollop/shoebox.msnw
Inte så arbetad än men det kommer.
Bara 25 dagar kvar!
Mycket kvar att göra!
Vi håller också på med vigselprogrammen! Jätteroligt! Vi håller på och formulerar våra löften och själva ceremonin (borgerligt så det är mycket vi får besluta själva). Det känns som att det kommer bli väldigt fint och romantiskt! Jag är så himla förväntansfull men jag kan inte riktigt förstå hur kort tid det faktiskt är kvar. 25 dagar!
Vi har fått hem ringarna och jag provar min flera gånger om dagen!
majhumlan
hur gick det med möhippan?
Vilket spännande brev!
Jag kan förresten tipsa andra skoletare (jag har testat 14 olika par) om att jag nu hittat några som jag tyckte var jättefina och dunderbilliga. På Wedins. Sidenskor i ivory med liten klack, hel tå och vristrem med ett litet diskret strasspänne. 300 kr.
Tjenna brudar!
Vad ska ni ha för blommor i buketten?
Alla blommor som jag vill ha har inte riktigt sässong då, ranunkel och annemoner har precis slutat blomma och pionerna har inte riktigt börjat.... Hjälp, jag vet inte vad jag ska hitta på? Jag vill ha cremefärgat, vitt och brunt och möjligtvis lite gammelrosa och mycket grönt, men inte rosor.
groups.msn.com/millanbrud05/shoebox.msnw
Min bukett finns med där!!
Millan