• Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3
  • Cotterpin

Oj! var det 3 månader sedan jag startade den? *funderar på vad hon gjort i tre månader*
    Iaf fick vi beskedd ifrån bandet som skall spela att dom kan! underbart!

• Ejlis

Hmmm.... Om vi inte blir klara med alla utskrifter idag kan vi inte skicka inbjudningskorten imorgon och då kommer de inte fram på måndag som jag tänkt det senaste halvåret. Och färgpatronen tog just slut. Ja. Hmmm... Inte blir arg nu lilla gumman...

*morr*

• majhumlan

vi sitter också och knåpar ihop våra inbjudningar, hade också tänkt få iväg dem imorgon. Blir en sen kväll ikväll, suck

• Rainred

ojoj tiden tickar i väg!
    får börja med att skriva ut inbjudan snart, kommer att skicka dem i början av mars... papper måste man juhu ha hihi och kuvert!
    kram på er alla maj brudar!

• JNY

Nu har jag just lagt våra inbjudningar på lådan så dom är framme på måndag :)

• Vero

Vi hade också tänkt skicka inbjudningskorten imorgon (ja, jag får ju erkänna att jag snodde idén av er andra här), men vart tog tiden vägen?

Nästan alla kort är skrivna, men jag skulle köpt kuvert för länge sedan och det har inte blivit av. Så nu har min blivande fått i uppdrag att köpa papperix-kuvert på väg hem från jobbet idag. Sedan får jag sitta och skriva adresser för brinnande livet ikväll. Min blivande får inte hjälpa till för inte ens jag kan läsa vad han skriver.

• majhumlan

vi blev klara tillslut med våra inbjudningskort! Snart kommer sambon hem med frimärken och sedan är det bara att lägga inbjudningskorten på brevlådan. *myser*
    Gäller bara att hinna inna kl 18....

• saris maj 2005

Alla verkar vara på G sin inbjudningar.
    Vi hade tänkt producera som bare den i helgen. Hoppas jag orkar, är sjuk idag. :(

• Cotterpin

Min ring är beställd och vi kan hämta den om en månad! *jätteglad* får den precis så jag vill ha den och kan utan problem fylla på med diamanter senare om jag vill :)

• HansiBansi

Inbjudningarna skickades igår och jag fick det första svaret idag!!! *glad*
    Nu börjar det ju kännas riktigt på riktigt!!!! :)

Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3