Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Ja, då var våra inbjudningskort på glid.
En del iallafall, dem vi träffat i helgen har redan fått sina, de sista lämnar jag på posten imorron.
Fick gå och köpa färdiga då vår "papperslevrantör" slänger av sig Fredag kväll att han inte vill fixa papper längre.
Nähä, ok, men man tycker att han kunde sagt ngt innan, men hur som helst så blev det ändå billigare att köpa färdiga, bara att de blev inte som jag ville...
Men det viktigaste är att de på väg...
Imorron är det bara tre månader kvar innan jag blir fru Roos.
LÄNGTAR.
Fick höra idag på "håll" att en bekant inte tänkte gå på ngt j-a bröllop, för vi pratade knappt längre.
Lessen blev jag, men tur att jag inte skickat inbjudningskortet till dem, så slipper de säga nej, och jag slipper undra varför.
Samtidigt som jag vill bjuda dem, mest för att retas, men nej, vill hon ha de så...
Lite rörigt blev det, fattar ni vad jag menar???
Ha de gott.
Magy
skorna är i beige då jag inte kommer ha vit klänning.. fanns först bara i svart då jag provade dem första gången men de var så snygga och sköna och mamma frågade expediten som hon kände om en storlek och då berättade hon att det fanns i beige i en av hennes affär i annan stad och då slog vi till.. den är cirka 5-6 cm höga men stadiga klackar ialla fall, nu minns jag inte namnet på skorna men jag berättar mer på lördag då jag får dem... kramis
Tack brud34!!!
Jag var och provade min klänning (nixa 381) för andra gången i lördags och med de gjorda ändringarna passade den perfekt!! Nu hänger den hemma i garderoben och jag är såå nöjd!!!
hur mycke har ni tjejer kvar att göra???
Millan
Raskan:
Vi har så mycket kvar att göra att jag knappt orkar med... *hjälp*
Det känns lite motigt just nu.
I helgen har vi spikat meny och träffat fotografen. Känns super att pricka av mer och mer på att göra och bestämma listan. Idag är det exakt 3 måmader kvar.
Det vi har kvar är mannens kläder, mina underkläder, florist...är det inget mer. Det låter för bra för att vara sant...jo hemsidan är inte klar och inbjudningarna ska postas senast imorgon. Lacket tog slut :) Köpa nytt idag.
Har jag missat nåt??
börjar bli smått nervös!
Kram S.
Om tre månader står jag nog i vapenhuset tillkyrkan och är lite pirrig Föhoppnigsvis så har jag då samamsnträlat med min fästman.
Det jag ska ta itu med härnäst är att ge mig ut och leta unerkläder till mig. Känns som vi har ganska bra koll, men det dyker säkert upp ngt snart som vi inte tänkt på!
vi har mickes kläder kvar,mina skor,näbbläder,fixa musiken(fixa skivor)
annars är allt bokat även om vi inte har bestämt buffen helt å så så är det bokat å det är ju huvudsaken!!!'
Lillgrabben har fått scharlakansfeber å jag åker till London på onsdag känns därimot inge vidare.¨
Millan
Jaa, vad har vi kvar att göra...
* fixa ett bord som passar, vill gärna ha ett runt eller fyrkantigt
* fixa underkläder till mig
* prova klänningen och göra ändringar
* Fixa menyer, placeringskort osv.
* Sy dukarna, men det kan inte göras förrän vi bestämt vilket bord vi ska ha
* Prova ringen när den nästan är färdig + gravera bådas ringar
* Småpyssel som dekorationer osv
* Köpa chokladbitar till weddingfavours:arna
* Bestämma mig för och träna in håruppsättningen
* Bestämma vilken dikt vigselförrättaren ska läsa
* Köpa dryck
... ja det är säkert fler saker, men jag HAR IALLAFALL HITTILLS GJORT:
* bokat fotograf
* beställt buffé
* hyrt kläder till sambo
* Bestämt vilken klänning jag vill ha och betalt handpenning
* tårtan är klar
* inbjudningarna ute och tillbaka
* bestämt dukning + fixat tallrikar, servetter, glas osv.
* hindersprövning + efternamn
* bestämt ring (vilken pärs innan vi bestämde oss - phu!) + betalt handpenning
* bestämt att vi ska ha vigseln i hagen
... jaa det är väl ungefär så långt vi har kommit, och det känns BRA!!!!!
Hur går det för er?