• Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3
  • saris maj 2005

Skrattmaja...
    Vad trist att ringen inte var helt till belåtenhet - men man ska inte ge sig förrän man är nöjd.
    Ska bekräfta till min guldsmed idag att vi bestämt oss för ringen vi tittade på i onsdags.
    Ska åka till Skara idag. Ikväll ska vi prata meny och imorgon ska vi träffa fotografen. Ska försöka hinna med att pratat med min frisör och boka florist också medan vi ändå är i "giftasstaden" i helgen.
    Hör av mig på måndag med en rapport!!

Vad härligt det lät Millan att åka till London :)
    Ha en bra helg alla majisar!

Kram S.

• magy

Vi har nu hittat vår fotograf
    Jätteglad, hon är kanonbra!

Jag undrar, ni som träffar fotografen innan - vad går ni igenom då?

• Rainred

Magy: man går igenom vilken typ av bilder man önskar få fotade... hur många som ska vara med eller om det bara ska vara ni två mm...
    kramis

• Rainred

skorna är inköpta ( en födelsedagspresent från mamma) härligt!

• magy

Rainred
    Vad roligt! Hur ser skorna ut?

Går man igenom hur man ska stå etc eller kommer det på själva fotograferingen?

• raskan

när vi träffade våran fotograf förra helgen frågade hon bara om vi hade tänkt nått speciellt mm?? Vi sa att vi vill ta det som det kommer för annars kanske man bara blir stressad. Vi bestämmde oss för att ta 3 rullar 1 i kyrkan å två efter varav en svartvit!!!
    Millan

• raskan

Micke va in till blomsteraffären häromdagen å beställde brudbuketten 3 tärnbuketter å blomma til honom å bestman.Vi visste att vi skule få det lite billigare eftersom vi har affärerna brevid varandra men vi fick allt för 1000kr.Känns såå bra att vi fick ett så bra pris Ska ringa till frissan om en stund å bestämma lite med henne.
    Millan

• 2005

*BEHÖVER ER HJÄLP*

Blivande svärmor ringde idag till M2B. Undrade om vi glömt att bjuda M2B´s kusins pojkvän. Vi vet ej vem han är, har aldrig träffats, de har varit tillsammans 4-6 mån (lite osäker).
    Känner spontant att vi inte vill bjuda honom, men vill inte vara oense med familjen! Hur skall vi göra??? Hur hade ni gjort???

Tacksam för er hjälp!!!!
    Kram

• brud34

2005:
    Jag tycker inte att ni ska bjuda någon som ni aldrig träffat och inte ens visste att han fanns. Släktingar vill gärna lägga sig i alldeles för mycket. Kom ihåg att det är ert bröllop och ni gör det som känns bäst för er!

Svar på tråden Majbrudar 2005 del 3