Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Just ja, nu är bröllopsresan bokad! Det stod mellan att hyra en lägenhet i en vacker orörd by i södra italien i 14 dagar eller att åka till Miami 12 dagar. Helt olika resor, men båda lika underbara.
Det blev Miami, vi fick nämligen värsta erbjudandet, flyg + fint hotell 7000:-/pers. Och ev åker vi över en kortis till Bahamas. Åååå vad jag längtar!
Min ring är klar!!!!
AF ringde precis!! Ska hämta den på onsdag! Får gå och smygkika på den och längta i 2 1/2 månad!! Men skönt att pricka av ännu en sak.
Ha en skön helg. Själv ska jag åka skidor och ha det bra! Kanske fundera lite på bordsplacering.
Jazzkatten: vi utgår nog från att alla kommer och ändrar placeringen efter osa datumet om det behövs.
Kram
Vigselringen är hämtad och betald, är jättenöjd!
Skall ta en bild på den senare och lägga ut den :)
Har lämnat in vigsleprogramen för tryckning å har precis skrivit klart festprogrammet. Känns sååå skönt!!
Ikväll ska jag till Ikea å köpa tyg (5kr m).
Imorgon ska jag träffa frissan!!
Millan
Idag har vi kommit underfund med hur våra vigselprogram, festprogram samt menykort ska se ut. Gästerna kommer att få sina festprogram när de anländer till festen och kan då passa på att kolla upp vilka alla är och se var de ska sitta (i festprogrammet finns allsånger, gästlista, bordsplacering samt lite annat smått och gott). Menykorten kommer även att fungera som placeringskort.
Jag tror att mina tjejkompisar har börjat planera möhippa, pratade med en kompis idag och egentligen kommer vi inte att ses igen förrän till bröllopet eftersom hon flyttar imorgon. Men hon avslutade samtalet med att "då ses vi inte förrän i april..." Hm kanske blir till påsk, min syster kommer hem och hälsar på i skåne då. Kanske bäst att förbereda sig, om man nu kan göra det.
...fast det är ju tidig påsk i år, förvirrande. Nåja, bara jag blir hippad någon gång innan bröllopet. Skulle nog bli besviken om jag inte fick någon möhippa. Vill ni bli hippade?
Ja jag vill bli hippad!!! Tror att mina tärnor håler på att fila på det för syrran har betett sig lite märkligt hmmm
Ja jag skulle nog åxo bli besviken om jag inte blev hippad!!
Millan
Egentligen vill jag inte bli hippad, men det blir så ändå.
Jag litar fullt ut på tjejen som håller i hippan, inte min tärna, men eftersom det är hon jag litar mest på vad gäller hippa så blir det så här, så blir nog alla glada i slut ändan, hoppas jag.
Annars känns det som om det ligger lite på is här för tillfället, men det mesta är nog fixat ändå.
Jag vill gärna bli hippad! Jag är rätt övertygad om att jag kommer bli det(peppar, peppar). Har fått alltifrån försägelser till hypotetiska om-det-blir-möhippa-vad-tycker-du-är-roligt-frågor! Jag tror att mina vänner kommer ordna en jättebra och utan någon som helst kyssförsäljning eller andra hemskheter.
Tyvärr är jag alldeles för bra på att luska ut saker ur min fästman... Så jag vet att det inletts förberedelser... *ler listigt*
Jag vill absoluuut bli hippad! Min tärna vet att jag inte är road av kyssförsäljning, fylla och anan förnedrande verksamhet. (Och dessutom har hon precis förlovat sig så hon vet att hon kan få igen allt hemskt hon hittar på..)
Men, helst vill jag inte veta om, när eller hur det sker. Det är som julklappar. Jag KAN INTE låta bli att luska fastän jag inte vill veta...