Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Jag har osse ett litet skoproblem, eller kanske jag ska säga fem.
Mina och mannens skor kan jag ju köpa nu, men barnens kanske är lite tidigt, eftersom deras fötter är inne i en regäl "växperiod".
Ska försöka få min blivande att följa med till guldfynd en dag, kanske i helgen, då e de ju bröllopsmässa på Center syd, kanske man kan titta lite där me.
Jag har inte funderat så mycket på sjal eller så, som de flesta sagt så är det oftast fint väder i slutet på Maj, kan inte minnas att det regnat de senaste åren då min "gubbe" fyllt år, det gör han den 27:e och vi gifter oss den 28:e, så vi hoppas på stålande solsken.
Nä den här tråden är alldeles för lång för mig ... (modem= tar lång tid) Synd... vill ju oxå vara med
13 maj 2005,
det är bara att hoppa in!
du måste inte läsa hela :)
nu har jag varit hos Lillys å måttat upp klänningen det kändes skönt!!!
Det är otroligt va lite inlägg kan göra med ett par urammade titts hahah
Ihelgen hade jag tänkt bli färdig med bordsplaceringen (hoppas jag)
Millan som sprudlar av vårkännslor
Då gör jag det! (fast det är ju lite roligare om man kan följa med i diskussionerna)
Jag har precis köpt underkläder (såå fina från Sally och Sara i Markaryd - helt underbar är hon!) och prövat klänningen med dem. Var så fint! Har nålat klänningen för den ska sys in, och det känns så himla skönt!
Vi ska fixa bordet klart - gör ett eget för vi hittade inget som vi ville ha. Det blir ett fyrkantigt, känns helt rätt för då kan alla tala med alla.
Vad har vi mer...
*weddingfavours
*att verkligen skriva menyerna, placeringskort osv
*prova ringen innan de sätter in stenen
*prova klänningen när den är färdigsydd
*göra klart bordet
*sy dukarna
Ja de är säkert mer som jag inte kommer på just nu... Men jag känner mig ändå nöjd!
Jazzkatten:
Hur går det med dina rim om alla gäster?
Jag har inte kommit särskilt mycket längre än sist... (och det tycker jag är trist..)
Jag behöver inspiration!!
Ejlis
Samma här, det går sådär
jag har rimmat om mina vänner och släktingar, men vi har kvar min killes alla polare och släktingar och jag försöker få honom att hjälpa till lite med dem eftersom han har bättre koll på hur de är och vad de pysslar med.
Imorgon ska vi åka ner till trakten där vi gifter oss, det kanske blir sista gången vi åker ner innan bröllopsveckan. Så vi ska försöka fixa en hel del. Vi har så himla mycket inplanerat innan bröllopet...massa jobb, andras bröllop och hippor samt ett 50-års kalas mm. Huuuu det börjar kännas stressigt.
Hur går det för dej annars Ejlis?
Vad är det för rim? Det låter ju kul!
idag hittade jag äntligen vasar!!På Eden hade dom blåa smala vaser för 19 kr st helt taget eller hur!!
Måste försöka boka transport är lite sen på den biten!!
Syrran kommer ikväll å vi hade tänkt göra färdigt bordsplaceringen.
Millan
Då känner jag lite stress över att vi inte har varit och tittat ut ringar inu, måste verkligen få med honom i veckan.
Annars ligger allt fortfarande lite på is, jag har börjat samla stenar och tvätta dem till placeringskorten.
Sakta men säkert rullar svaren in, inget nej-tack inu, yes.
Fick en fråga påskafton, om min grannes äldsta kille fick komma på bröllopet (han är 20), jo, klart han får, trodde bara inte att han var intresserad, men tydligen var han det.
Roligt om det kommer fler.
Ha en bra kväll/natt.