Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Hallo.
Trist, men jag har inte fått våra papper till inbjudningarna inu, men förhoppningsvis i veckan som kommer.
Ska försöka mig på att själv göra kuverten osse, sen måste jag ju köpa färgpatroner me, de har ju osse tagit slut....
HMMMMM hur ska ja hinna innan Maj???
Hihi, barnens kostymer e komna, så härligt att ha de klart me.
Nu e de bara kostymen till mannen, men det är ett av våra mindre problem.
Ha de gott alla Maj-brudar.
Menyn e osse färdig ju, det glömde jag.
Tänkte åka med min bror till Tyskland och handla drickan.
Nu vill jag ha med min älskling till guldsmeden och titta på ring, men han tycker det kan vänta lite till...
Tja, börjar känna mig stressad vad gäller ringen.
Hej på er brudar!
Nu är inbjudningskorten postade, alla utom två som ska justeras lite... Pratade med floristen idag och bestämde hur brudbuketten ska se ut en droppformad bukett med gulorange kallor, rosor i orange ton, veronicor och murgröna.
Största bekymret just nu är frisör och make up. Varför är allt så dyrt :(
Tjingeling Emzer
Idag gick samtliga inbjudningskort ut...
det som återstår för oss/mig att fixa är att sy om klänningen en aning, skriva placeringskort och beställa vigselringar.. sen är resten fixat..
gudars vad nervös jag blev nu!!.. *huga*
Igår postade vi alla inbjudningskort, så nu finns det ingen återvändo
Jag har precis fixat så min kusin kan göra inbjudningskorten... Hennes förslag va så underbart... så om två veckokr skickar vi ut våra inbjudningskort...
Idag har inbjudnibskorten (förhoppningsvis) kommit fram. Gästerna har redan varit inne på vår hemsida, kul. Dock ingen som har tackat ja ännu, vilket jag förstår helt och hållet. Jag är själv en person som kan gå och dra på det lilla telefonsamtalet ganska länge....
Ähh, mitt mess försvann nånstans :(
Har postat våra inbjudningkort idag och imorgon skall vi posta hindersprövningen och blanketten om namnbyte :)
Känns jätteskönt att få dom sakerna klara!
Hittade hit nu. Jag undrade vart alla majbrudar hade tagit vägen...
Jag har fullständigt snöat in på bröllopsresor och surfar ständigt runt för att få någon bild av vart vi kan resa. Otroligt mycket sajter det finns. Det var enklare förr. Hur ska ni göra med resa?
magy
Ingen resa :/
Delvis för att vi inte har råd, men också för att vi inte har tid.. ;)
Mattias jobbar, har inte semester förrens i juli och jag måste plugga halva/jobba halva sommaren. Så nästa sommar kan vi tidigast åka iväg någonstans.... och då blir det ju ingen bröllopsresa precis. Det är nog faktiskt det enda som fattas mig i vårt underbara budget bröllop. Allt annat som jag skippar gör mig inget. Men en liten resa... om det så bara hade varit en kryssning till Oslo eller något, så bara att få komma iväg hade varit sååå skönt.
Var funderar ni på att åka då?