Majbrudar 2005 del 3
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Tänk vad tiden rusar iväg! Maj närmar sig med stormsteg och vår gamla tråd är avstängd! Hoppas ni alla hittar hit istället.
Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m836954.html
Ejlis
Kanske för att ingen har en aning Är oxå nyfiken på när man sätter in annonsen och vad det ska stå.
Sen undrar jag hur man gör med passet när man ska resa nästan direkt efter bröllopet. kan beställa ett pass i sitt nya namn innan man är gift?
JK:
Hmm... Ja, det är väl därför... *ack ack*
Jag hade tänkt mig:
"MR och TL gifter sig i Adelsö kyrka lördagen den 14:e maj kl 15.00"
Pass.... har jag ingen aning om... Vi åker inte förrän i augusti, så jag behöver inte veta det.
Jag har just beställt servietter med monogram + våra förnamn och det gemensamma efternamnet... Jag har aldrig skrivit mitt nya namn förut... Kändes speciellt!
Ejlis ,,,
Vart ifrån beställde du?? Vi beställde servetter från calligraphen å dom är skit fina
Jag har problem,vi har fortfarande ingen transport.
Alla jag har bokat har visat sig vara fullbokade.
Millan
Raskan:
Jag beställde från kattisproduktion.se
Jag har aldrig använt dem tidigare, men de kunde fixa tryck av egna monogram, så jag tog dem. (Det kanske Calligraphen också kan.. )
ok ja vi tog ju inte monogram men fint blir det .Antar att några av dom äldre gästerna gärna norpar med sig en servett hem hihi
Millan
Hej Majisar!
Vår hemsida har fått mer innehåll, än dock ej helt klar.
www.rosenlov.se
Trevlig helg på er!
Vi har inte funderar så mycket på om vi ska sätt in en annons i tidningen. På BT planeringslista står det att man ska kontakta dem ca 1 månad innan.
Vår planeringslista blinkar illrött för tillfället. Jag ska försöka få tag på organisten och kantorn så snart som möjligt.
Bara 29 dagar kvar nu! *myser*
Saris:
Vilken jättefin sida!!
Inte klokt att det bara är 50 dagar kvar!
Dom flesta har nu anmält sig dock och det känns jätteskönt!
Känner mig faktiskt lugn :)