• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • dags i juni

Ja visst är det. Jag försöker leva efter principen att jag jobbar för att leva inte tvärtom
    Vad pysslar du själv med?

• liten ior

jag är tyvärr långtids sjukskriven sedan x antal år pga en kronisk sjukdom

• dags i juni

Förrättstips på lax.
    Rökt lax med färsk sparris oech en dressing gjord på lime med parmesan strött ovanpå. Supergott! Det ska vi själva ha som förrätt till vår bröllopsbuffé.

• dags i juni

Liten Ior, får man fråga vad det är för en sjukdom, förstår o respekterar om du inte vill berätta. Har du några hobbies som får dagarna att gå?

• liten ior

dags i juni, jo jag får dagarna att gå sitter här vid datorn, håller på med min hund, läser mycket
    dessutom så sover jag omkring 14 tim/dygnet så dagarna går ganska fort trots allt

jag har bl a en reumatisk sjukdom som gör att min kropp "förtvinar", en tarmsjukdom, samt födoämnesallergi, jag har dessutom nedsatt imunförsvar så jag blir "sjuk" av andra människor...

• dags i juni

Jaha, det var inte lite du hade råkat ut för
    Jag har en kompis som har nåt liknade det du har, har för mig att det heter SLE eller nåt åt det hållet. Är det samma tro?

• liten ior

dags i juni, jo... i mitt fall tror läkarna att min dåligt skötta astma/allergi/födoämnesallergi har triggat igång min sjukdom

• Emlu

Tack Ior- nu har vi bestämt meny, det blir räk-cocktail till förrätt, kyckling med primörer till varmrätt och limepannacotta till efterrätt.

Hur långt har ni andra kommit. Vi är nu färdiga med vigselprogrammet och har precis börjat på med festprogrammet.

Det känns som det är mycket kvar att planera även om det är finjusteringar. Är det någon som blivit hippad ännu?

• Prinsessa

Ja, 2 månader kvar nu i morgon
    lite småfix kvar, vigselprogram, bordsplacering,fålla upp klänningen,sy väst till sonen & köpa byxor till honom, sen tror jag allt är fixfärdigt
    Snacka om att tiden rinner iväg....

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)