• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • Prinsessa

veronica&john:
    Vi skickar våra inbjudningskort i början på mars tror jag, ska till frissan i morgon & börja planeringen för håret lite, musiken är fortfarande oviss så nu lutar det åt en DJ..

• veronica&john

Prinsessa,,
    ja nu har vi bestämt att vi ska till lubeck över påsk o ta det lite lungt och fixa vinet o ölen ialla fall så är det klart.
    Ska försöka köpa papper till inbjudningskorten i helgen..

Ska till frissan på tisdag o prata lite o ev göra en "provfrissa" Hon skulle få hem nya tiaror oxå... jag måste köpa underkläder o slöja oxå..!!

• Loo

Hej på er! Vi har precis fått ut våra inbjudningskort det känns skönt att det är gjort.
    Skulle boka rum på hotel idag det var inte det lättaste för det visade sig vara någon friidrotts cup här i Gävle den 18 juni typiskt man vill ju inte vara hemma med två barn på bröllopsnatten, vi fick iallafall tag på en minisvit tillsist pust.
    Jag måste ringa min frissa snart jag med det hadde jag faktiskt glömt men jag har en privat så det är inga problem.

• Prinsessa

Var till frissan igår & började på med färgningen på mitt hår, jag har nu 2 knallröda breda slingor i håret. Det är ursnyggt i mitt mörka hår. Sen när man gör en uppsättning så "tuffar" dom till frisyren..
    Ska dit i april igen , längtar redan för det är så kul & vara där & planera..

• reseledaren

Hejsan!!

Jag tycker det är jätte svårt med vad jag ska ha för håruppsättning, har tittat i massor av tidningar, e det nån annan som har nån aning var man kan söka? kanske nån sida på nätet.

• veronica&john

Prinsessa..

Igår var jag hos frissan o kollade lite hur vi ska göra mitt hår på den stora dagen.. Jag tror att jag kommer att bli riktigt nöjd.
    Imorgon ska jag prova att solduscha för att se hur det funkar på mig.
    I morgon ska vi till lokalen o kolla porslin o alla andra saker som behöver kollas.
    Det känns som om det börjar rulla på igen, härligt.
    Hur går det för dig..
    o alla andra midsommarbrudar..

• reseledaren

Tack så jätte mycket shalimar, hittade jätte många fina uppsättningar:)

Verinica&johan: jag har också provat solduschen, det tog ett tag innan färgen kom fram, men helt klart värt om man vill va fin för en kväll:)

Det känns rätt bra med planeringen här också, det börjar rulla på en del här också:)

• Prinsessa

veronica&john:
    Jag har postat inbjudningskorten, gjorde det igår
    Nu är vi alldeles pirrig... det känns så verkligt nu..

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)