• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • liten ior

dags i juni, det fungerar ju med barnvakt om barnfamiljen bor på orten eller har släkt/vänner som inte är bjudna på samma fest...
    eftersom vi kommer att ha vår "tärna" med på bröllop, mottagning å fest så kan det vara skoj för henne med ett par jämnåriga att umgås med förutom oss "gamlingar"

• brud i juni 2005

jag har en busig tjej på 2 år som ska vara näbb ...

under vigseln kommer hon säkert hoppa omkring bland alla i kyrkan (om hon ens går med på att gå in när det är så mycket folk...) så då får tärnan (min kompis) sköta henne så gott hon kan (förutom när hon ska sjunga)

på festen får min blivandes lillasyster som är 15 år passa henne...

• liten ior

hallå, vart håller ni hus?

någon som kan hjälpa mig med vigselprogrammet?

• dags i juni

Nu är jag tillbaka..var tvungen att installera om min dator. Jag känner mig helt utanför
    Vigselprogram, det skulle jag oxå behöva hjälp med. Vi ska träffa vigselförrättaren den 11 maj och jag hoppas hon har bra och konkreta idéer på hur vi ska lägga up det.

• ELA

Jag har både vigselprogram och festprogram påbörjade i world. A4 delat i 2.

Gifter mig förresten 11/6, när bär det till för er?

• dags i juni

Det är dags den 5 juni, inte så lång tid kvar...
    Har du möjlighet att maila ditt vigselprogram så får du jättegärna göra det på katarina@dagy.danderyd.se
    Festprogram har jag lyckligtvis en tärna o toastmaster som ska göra till oss. Det blir en kul överraskning

• liten ior

jag fick hjälp av frulan med vigselprogram, detta finns i en tråd...

• ELA

dags i juni: Tror det ska ligga i din mailbox nu...

• ELA

liten ior: Hoppas det har ramlat in hos dig åxå...

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)