• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • Kina, brud 11/6

En månad och fem dagar kvar... Tänk, då är man gift och har partaj för hela slanten - kul!

Idag var jag och köpte små hjärttvålar att lägga in på toaletterna i lokalen där vi ska vara - det blir nog fint! Funderar också på att ha hjärtpapper, men det blir kanske för mycket...

• dags i juni

Romantik kan man inte få för mycket av

• Kina, brud 11/6

Vet någon var man kan få tag på toapapper med hjärtan på ?

Hur är det med er tjejer som snart ska gifta sig? Har ni mycket att ordna med?

Jag börjar bli lite nervös eftersom min klänning knappt är på "börjarstadiet", min sambos mamma ska sy den och hon verkar ha en hel del annat för sig, och jag vill ju inte tjata direkt utan är ju glad över att hon vill sy min klänning.

• pooh

Hjärt-taopapper finns nog i varenda mataffär.

• Tittan

Här är en till 11/6. Bra tips med hjärt-tvålar, det ska jag också försöka få tag på

• Sandflickan

Jag börjar bli supernervös. Men vi har suttit med vigselprogrammet nu så det känns bra att fixa nåt.. Jag vet inte vad jag ska ha för skor, vi har inte träffat prästen eller kantorn, vi ska proväta den 16/5, osa går ut nu på onsdag och en fjärdedel har inte svarat än. Placeringskorten inte fixade än.. Ibland känns det som att allt är under kontroll och ibland inte... men roligt är det!

• liten ior

nu har vi varit å beställt ringar!!

• Stockholmsbrud i Dalarna

Vårt datum är 18/6 och nu har mardrömmarna börjat komma, trots att jag inte känner mig så stressad... I natt drömde jag att vi hade glömt att fixa vigselprogrammet och att jag skulle göra det själv på morgonen på bröllopsdagen och "komma lite senare" - hur nu det skulle gå till

Vi har kvar att fixa dukning/dekoration och partymusik. Annars lugnt - tror jag...

• Kina, brud 11/6

Liten ior: Grattis till ringarna, är ni nöjda?

Ja, nu börjar man få "pirr" i magen, det är ju snart endast en månad kvar - hur ska detta gå!!!

• liten ior

Kina, brud 11/6:

jo just nu är vi nöjda med ringarna, förhoppningsvis motsvarar de våra krav när vi får se dem i färdigt skick... jag kunde t ex inte prova någon ring i min storlek eftersom jag har "för smala" fingrar... jag behöver typ storlek 15.5 och minsta storlek är 16, fast den ring jag ska ha fanns bara hemma i storlek 17 så den var ganska stor å lite svårt att se hur det blir, men jag gillar utseendet på ringen så jag blir säkert nöjd...

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)