• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • pooh

Ska strax göra ett nytt insomnings-försök... håll tummarna!

• Emmis 05

Vi gifter oss också den 18:e...samma problem som du så nu sitter jag här...

• pooh

Jag lyckades faktiskt!
    Men det blev en jobbig natt fylld av "bröllops-mardrömmar" där ALLT var kaos. Man är väl inte lite spänd tror ni?

• Nikita14

pooh

Jag har oxå dom mardrömmarna... Vi gifter oss den 24/6... Och vaknade kallsvettig över att min M2B var arg för att jag inte hade en BRANDGUL brudklänning...Såååååååå matchande till mitt röda hår... :D

• liten ior

min mardröm i vaket tillstånd är att vi ska ha glömt något, gjort något fel så hela bröllopet blir kaos...

• Emmis 05

Det är nog bara att inse att så här kommer det vara åtminstone i 6 veckor (aaaah) till....

• liten ior

inte långt kvar till 5/6

• Emlu

Vad skönt att höra att det är inte bara jag som känner mej hysteriskt och labil och drömmer stressiga mardrömmar och bröllopet blir bara fel och fel. En kompis ringde häromdan och berättade att hon oxå hade drömt om mitt bröllop. Nej, så jag nu börjar mina kompisar bli hysteriska oxå...
    I lördags gjorde vi bordplacingen, det var jättekul.
    Nu börjar jag verkligen längta tills den 11:e juni..

• liten ior

vi har inte tittat på å bestämt ringar

vi har OSA den 15 maj så innan dess kan vi inte:
    1. fixa bordsplacering
    2. beställa mat, tårta, vin etc

vi eller jag har inte beställt bukett

tärnan har inga kläder

mina kläder har inte kommit... ska komma senaste fredag

det känns som vi har typ ingenting klart

• dags i juni

Precis så där har jag oxå kännt, att typ ingen ting är klart. Men nu är faktiskt det mesta avklartat. Jag tog tag i en hel del saker förra veckan. Men, Liten Ior, fast det överallt står att man ska avara ute i så god tid så har jag mötts av samma kommentar vart jag än kommer, blomaffärn, cateringstället osv, att det är ju en hel månad kvar. Det är gott om tid tycker dom. Så jag tror inte du behöver oroa dig för att inte hinna.

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)