• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • ELA

Varsågod! Varför ska man uppfinna hjulet 2 gånger?? =0)

• dags i juni

Känner att det börjar närma sig en möhippa...jag har fått instruktioner i två veckor nu per post, ett nytt vykort varje dag. Där står en massa saker som jag ska packa ner i en väska. Allt från gummistövlar, simglasögon till partykläder. Nu till det senaste, vi råkar ha en uppstoppad räv som har bott i våran gäststuga...nu har jag fått "order" om att han ska stå i bilen och dessutom måste han se ut. Så, nu åker jag omkring med en räv i baksätet!! Det ser ju hur kul som helst ut

• Kina, brud 11/6

Dags i juni: Nej, men åh, vad roligt! Det var ett häftigt sätt att förbereda dig på: att skicka vykort - kul!

Själv börjar jag bli lte misstänksam om någon bjuder hem oss eller så, och tror att det kanske är något annat på G. Tänk om det inteblir någonting alls? Då blir jag nog rätt besviken

• Tös

5 juni för mig. Jag är så spänd nu, jag kan inte vänta. Jag är hippad och allt, nu ska vi bara ordna bordsplacering, vigselprogram och festprogram. Allt annat är klappat och klart!

• Kina, brud 11/6

Tös: Ja, man känner allt lite pirr i magen när man tänker på att det snart är dags...

• dags i juni

Det är dags den 5 juni här med! Det är exakt 37 dagar kvar...det mesta är klart. Lite små detaljer kvar som typ RINGEN.
    Har inte riktigt bestämt mig ännu...

• liten ior

imorgon ska vi eventuellt iväg å kolla på ringar... igen

jag har sett en på guldfynd jag är intresserad av... men jag vet ju inte om den passar ihop med min förlovningsring

min sambo har det rätt körigt, han bygger för fullt på varje ledig stund på vår blivande husbuss
    den ska vara klar för besiktning 31 maj å ännu fattas typ hur mycket som helst

jag kan ju erkänna att inte får jag så mycket hjälp av honom inte då det gäller bröllopsplanerna...

som sagt 37 dagar till bröllopet å 32 dagar kvar till dess bussen måste stå klar

• liten ior

usch va jag skäms, jag råkade skriva i juni 2006 tråd...

det blev ingen resa till staden för att kolla på ringar eftersom min sambo åkte iväg på jobb i morse

• pooh

18:e var det här!
    Är jag ensam om att inte kunna somna på kvällarna? Kan ligga i timmar och inte lyckas koppla av, är hur jobbigt som helst. Allt bara snurrar i huvudet. Kommer vara ett vrak på bröllopsdagen om det fortsätter så här

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)