• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • dags i juni
    Om det är din tärna som fixar möhippa behöver du ju inte oroa dig för en hård kväll på krogen iaf
    Kallas det för tärna när man är så ung? Det kankse inte finns nån gräns egentligen mellan näbb o tärna??
  • liten ior

eftersom hon är 3 cm längre än mig så känns det fel att kalla henne näbb

• liten ior

ska du ha näbb/tärna eller?

• dags i juni

Jag ska ha både och. Tärnan är min bästa vän och näbben är min 1 1/2 åriga dotter. Hur det nu ska skå? Hon gör liksom lite som hon vill Men det kommer nog bara liva upp det hela.

• dags i juni

Hur det nu ska skå?? Det ska stå GÅ!

• liten ior

gulligt med en sådan liten näbb
    ska tärnan "sköta om" näbben?

• dags i juni

Ja det är väl tänkt lite så, plus att barnvakten kommer ju att vara där oxå. Sen så tar barnvakten o min dotter och åker hem. VI har valt att ha en barnfri fest och jag vill dessutom kunna festa och inte behöva oroa mig för vad den lilla rackaren hittar på för bus

• liten ior

dags i juni, det låter nice

vi kommer att ha barn med, från 3 år å upp till 17
    enda chansen att min syster kan komma är att hon får ta med sig bustrollen, hon kan ju inte lämna dem hemma (65 mil enkel väg från vigselplatsen) o, mormor å morfar är ju med på festen, deras farmor bor även hon på annan ort

• dags i juni

Ja det ofta kruxet med att ordna en barnfri fest. Vi har turen att en lillasyster till en av gästerna kommer vara barnvakt till våran lilla. Och gästerna tror jag dom flesta har löst på liknade sätt, grannar, föräldrar osv.

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)