• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • liten ior

jag har under veckan som gått varit i stockholm och kollat på klänningar... både till mig å min bonusdotter
    den brudklänning jag sett i tidning + på nätet som jag blivit så kär i passade tyvärr inte mig då jag är allt för kort alltså jag trivdes inte i den pga jag såg ut som en michellingubbe klädd i spets
    så nu är vi tillbaka i ruta ett vad det gäller kläder...

• liten ior

dags i juni, den borgliga vigselförättaren vi haft kontakt med kunde inte förstå å hade ingen lust att medverka under ett utomhusbröllop i skogen i början av juni...
    han ansåg att om vi inte hade en vad han ansåg vettig reservplan vid ev dåligt väder ställde han inte upp
    ett sk parttält var inte tillräckligt, inte heller en altan...

• liten ior

flyttar upp och undrar hur det går för er övriga med alla bröllopsplanerna?

• Sacha81

Ja, nu har det rullat på bra. Alla förberedelser börjar vara klara. Men musiken under vigseln återstår att fundera på. Ska ringa prästen den här veckan och prata lite om musiken. Han som ska spela gitarr vill gärna veta vad han ska spela så han kan öva.
    Nu kommer väl tiden gå extra sakta när man väntar och längtar. Ibjudningskorten postades i fredags och gästerna får dem på måndag. Roligt att höra reaktioneran eftersom vi hållit det hemligt. Bestämde oss tillslut för att berätta för gästerna iaf att de ska på vigsel...

• Sandflickan

Våra kort kommer också fram på måndag. Ska bli kul att höra om nån reagerar på själva korten...

• Emlu

Junibröllopet närmar sej med stormsteg, i helgen har det varit full planering. Vi håller på med massa olika projekt för tillfället. Dels så har vi börjat fundera på bordsplaceringsskyltar, vi vill ha namnskyltarna på en liten ställning så de kommer upp en bit. Har hittat små frigolitbitar som vi målar med hobbyfärg och sedan trycker vi ner skylthållarna i metall. Lite svårt att förklara...
    Vi håller oxå på att fastställa menyn och hoppas kunna komma överens om ett bättre pris i veckan.

Vad har ni tänkt er för meny?

• liten ior

imorgon ska vi kolla på ringar

• dags i juni

Åhh, ringar, jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig. Att det ska vara så svårt. Jag har hittat en, gå in på www.schalins.se, välj Passion under sortiment pch sen är artnr: 237-2,51.15, den ringen fast i vitt guld vill jag nog ha. Vad tycker ni, är den snygg?

• dags i juni

Ja just det. Jag har bokat tid för en provsminkning nu. Redan på söndag! Ska bli urkul att gå dit! Har aldrig fått bli sminkad proffesionellt förut så det här ser jag fram emot!

• liten ior

kul med provsminkning, vad får du betala för det?

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)