• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • dags i juni

Är det inte märkligt..fast vi har det mesta klart, iaf det stora som lokal, mat mina kläder, hans kläder och lite annat så känner jag mig inte direkt stressad, men jag har absolut inget annat i huvudet förutom bröllopet. Och nu börjar jag faktiskt känna att det är inte så lång tid kvar. Hur har ni andra det?

• Sandflickan

Jag är nervös. pirrigt nervös.. redan nu. stackars min omgivning

• veronica&john

Hej alla junibrudar....

Imorgon tar vi sista trippen till Tyskland o handlar resterande av det flytande som ska serveras på bröllpet.

Idag ringde mamma halvt stressad o undrade om jag hade beställt någon tårta ännu(vilket jag inte har) så nu ska vi kolla på det nästa vecka... :)
    + att jag ska till sömmerskan o fixa till klänningen lite..
    Oxå har vi fått tillbaka papprena från Skattemyndigheterna gick ju jättefort, nu ska man bara hålla reda på dem till dagen D...
    He en trevlig Påsk alla brudar nu ska jag packa lite inför våran minisemester..
    Kram Veronica

• liten ior

vi planerar att gifta oss den 5 juni, på vår 1åriga förlovningsdag men nu verkar det inte riktigt fungera pga platsen vi vill viga oss på inte överensstämmer med vad den borgliga vigselförättaren vill...
    dessutom vet vi inte längre riktigt hur vi ska göra med bröllopsgästerna, vi måste ju komma på hur vi ska få alla inbjudna att både trivas och fira vår dag samtidigt som de trots inre motsättningar måste hålla sams...
    när vi började planera, i juni förra året hade vi allt typ färdigt, nu när det börjar närma sig känns allt typ omöjligt och feltänkt...

• liten ior

glömde bort, vi ska kolla på ringar 8 april *längtar*

• dags i juni

-Liten ior
    Men vad den borgliga vigselfärrättaren vill ska väl inte spela nån roll. Vi gifter oss oxå borgligt och vår förrätattre kommer dit vi vill. Eventuellt får vi betala reskostnad.

• SaMo

Vi beställde min ring precis innan påsk! Jag studsade därifrån! Den är SÅÅ fin!

• Carlssons pling

Sacha81
    Jag ska ta namnet Carlsson.
    Det är mindre än tre mån kvar. Börjar kännas stressigt.
    Kram

• veronica&john

Hej alla..

Nu har vi handlat det mesta av drickat,utom det mousserande som kommer att inhandlas på systemet..
    Idag har jag o mamma beställt tårtan och tjejen som ska göra den verkar verkligen toppen och tyckte att bilden jag hade med mig för att visa ungefär hur jag vill ha den var jättefin.
    Min pappa kom med världens överraskning idag o berättade att han hade bokat in mitt favvoband(oxå mina kompisar) från Sthlm som ska spela.. Allt verkar bli så toppen bra att jag längtar så efter våran dag...
    Har fått iväg alla inbjudningar oxå..
    Hur går det för andra.
    Tycker det är så roligt med våran tråd där man kan dela med sig av glädjen till andra som förstår varför man är lite spattig.. hihi

• dags i juni

Spattig är väl det minsta man kan säga...nu börjar jag bli nervös bara jag tänker på ordet bröllop. Var idag och provade ut väst och tillbehör till m2b, harn blev så fin!! Eftersom vårat bröllop har temat lila,silver och creme så har västen en grundfärg av creme med lila jättefina blommor på och sen en lila kravatt till. Allt det lila går i syrenlila, så fiiint att jag började gråta i butiken. Ring kollade vi oxå på idag, jag _tror_ att jag äntligen har bestämt mig...

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)