• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • veronica&john

Provade solduschen igår och jag är inte speciellt nöjd med resultatet. Kommer nog inte att använda mig av den metoden innan bröllopet så om det är någon som har något annat tips är ni välkommna med det till mig.

Prinsessa:
    Gud va kul.. I helgen ska jag köpa allt material till våra inbjudningar sen är det bara att klistar o klippa.. HIHI
    Mamma köpte min fina Tiara i går o la i garderoben i hop med min klänning. måste åka dit snart.. o prova..

Trevlig Helg alla junibrudar..

• Prinsessa

veronica&john:

Hur går det med inbjudningskorten??
    Har du postat dom ännu? Känner som du att jag måste åka till mamma & prova kläderna...

• veronica&john

Prinsessa..
    Nej jag har inte hunnit med att ens börja med inbjudningskorten ännu, det blir helgens projekt, de ska ju ut om 2 veckor!! Hjälp..
    I dag ska min sambo möta upp mig efter jobbet så ska vi gå och prova ut och beställa min vigselring..
    Nu känns det lite pirrigt. Snart får vi ju skicka in hindersprövningen oxå. HIHI
    Snart är jag fru Martinsson.... :)
    Trevlig Helg alla junibrudar

• B&T

Vi gifter oss den 11:e juni och har dom "stora" sakerna klara. kläder till oss båda, lokal,musik,mat,dryck,hinderprövning,namnbyte.

på måndag får vi våra inbjudningskort från tryckeriet, sen är det väl "bara" fin fixet kvar....

• veronica&john

Hej Brudar...
    Hur går det ??
    Här rullar det så sakta på. Förra veckan fick jag äntligen tid att åka till miss marys för att köpa underkläder och igår beställde vi vigselringen + köpte mina skor. Min m2b har oxå bokat sin frockcoat som vi ska hyra, ursnyggt..
    idag är tanken att inbjudningskorten ska bli klara, men först disken och tvätten så det är väl lika bra att sätta igång :(
    Ha det Kram Veronica

• SaMo

Senaste veckan har en massa saker börjat bli klara, och det är så skönt att kunna stryka från listan!
    Jag har hittat en begagnad underkjol, hittat ett par helt ok skor för 280 kr!!! inbjudningarna är ute och folk har börjat svara, vi har fått tillbaka hindersprövningen, jag har hittat min drömring som dessutom inte var för dyr. På fredag är det exakt tre månader kvar för vår del! Tihi!
    Just nu känns allt verkligen som under kontroll, får väl se hur länge det håller i sig!

• veronica&john

SaMo

Kul att det rullar på, jag känner oxå att vi har rätt bra flyt just nu :)
    Hur lång tid tog det att få svar på hindersprövningen?? Ska skicka in min imorgon..

Veronica

• Solsta brud

Hej!
    Här har ni en junibrud till...Ja jag håller med er om att det känns väldigt skönt närman kan stryka varje liten grej från listan. Nu är det mesta klart (tror jag i alla fall) hindersprövningen skickades igår, ringen skall hämtas imorgon, inbjudningarna är skickade och brudbuketten beställd....det som är kvar nu är underkläder och skor till mig och brudnäbbarna, men det skall väl förhoppningsvis gå ganska så smärtfritt..ja och så var det det där med frisyren förstås...skall till frissan nästa vecka för blekning av slingor och sedan får det ju bli en tid till( minst) för provning av olika frisyrer, men det känns ändå skönt att hunnit fixa allt det andra..

• veronica&john

Solstabrud...

Härligt, visst är det skönt när man kan sätta en bock i kanten på alla listor.. :)

Vilka listor säger min M2b.. Han har ju sina kläder fixade sen är det väl inte så mycket mer?? Eller hur? Ibland undrar man hur de tror att allt blir fixat :)
    Ja ja jag tycker ju ialla fall att det är roligt.
    Men vissa dagar orkar man inte ens tänka på det o då får man vila lite innan man orkar ta nya tag..
    Idag har jag ialla fall skickat in hindersprövningen.
    Vi hörs Veronica

• SaMo

Veronica&john

Det tog bara någon vecka att få hindersprövningen. Det är ju inget som man oroar sig att det inte skulle gå igenom, men det är ändå lite kul att få. Då kändes allt så definetivt!

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)