• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • Emlu

Hej!
    Ni som valt trerätters meny, kan ni berätta vad ni valt för mat. Har inte spikat vår meny än men det at det som står på programmet denna veckan.

• liten ior

nu har vi ombestämt oss för typ femtioelfte gången när det gäller våra bröllopskläder
    vi har gått från kort kjol å topp över till traditionell brudklänning men nu har vi nog bestämmt oss...
    det blir vita fina byxor med vit topp för mig samt vita fina byxor med vit skjorta för min sambo
    buketten blir troligtvis ljust rosa rosor med grönt å vitt jox

• liten ior

hallå, vart har ni tagit vägen?

• dags i juni

Jorå, jag finns här, fast jag börjar känna mig lite stressad nu...Det är exakt 43 dagar kvar och det är lite småfix kvar och min almanacka är fullbokad, vet inte när jag ska hinna allt. Nu har jag dessutom börjat jobba heltid igen efter att ha varit mammaledig i nästan två år!

• liten ior

dags i juni, vad jobbar du med?

• dags i juni

Jag jobbar med datorer på en skola. Support, hemsidor, och lite allmänt nätverkstrassel Men mest hemsidan och support. Så tyvärr sitter jag alldeles för mycket framför datorn. Men, å andra sidan så har jag ju alltid tillgång till BT

• liten ior

dags i juni, låter som du har ett ganska okey jobb

• dags i juni

Ja, jag trivs superbra. Det är kul med alla elever (gymnasieelever)och det är ett varierande arbete.

• liten ior

dags i juni, när man ändå är tvungen att jobba för att kunna försörja sig är det bra med jobb där man trivs...

• liten ior

Emlu,

matförslag:

förrätt lax i någon form

huvudrätt kyckling, ris, en rosa och en vit gräddfilsås, grön sallad, gröna ärtor

efterrätt marängswiss

vårt färgtema är vitt, grönt samt lite rosa och det ska återspeglas även i middagen

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)