• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • veronica&john

Hej Tjejer....

Nu har vi kollat upp det mesta med maten oxå, men börjar få lite panik över serverings hjälp... Har nog frågat alla jag kan tänka mig och även vänt mig till Restaurangskolan i våran kommun..

Har ni några tips..
    Prinssesa var är du ??
    Kram Veronica

• Prinsessa

Veronica&John:

Här är jag !!!

Legat på latsidan ett tag nu....igen.
    Anmälningarna har börjat ramlat in, över 50% har anmält sig "redan" sista anm dag är 1 juni. Min m2bs kläder är beställda nu fattas bara byxor & skjorta till min son, var jag nu ska köpa dom någonstans..
    Tårta är best, hindersprövning inskickad, jag har valt ut min ring & resten tror jag är klart, ska bara beställa bra väder
    Hur går det för dig??

• thanisa

Vad skojigt med fler junibrudar. Jag kommer gifta mig på midsommardagen och kan nog lugnt påstå att nerverna börjar komma då jag haft en del mardrömmar om allt som skule kunna gå fel. Tror dock att många saker är ordnade ska dock börja göra fest och vigselprogramen snart.

• Bröllopstokiig

Hej Prinsessa..

Kul attt höra från dig..
    Vi har oxå beställt tårta,ringen ska hämtas idag nu efter jag slutar jobba kl 18.. Jätte spännande. Vet inte riktigt hur många som har anmält sig eftersom våran värdinna(min syster) har koll på det. John kläder är klara, min klänning är hos sömmerskan för lite insyning?(heter det så)
    Skor är klara o underkläder ska bara ha trosor och stayups. Och vi har koll på maten. Festprogrammen är kvar och dukar och lite annat till dukningen. Har inte heller kollat på blommor.. Vill inte ha något dyrt. Bandet är bokat o jag ska kolla av med min solist...
    Jätte fina tärnklänningar hittade jag på KappAhl för 179kr styck nästan exakt som jag hade tänkt mig :)
    Det känns faktiskt ganska bra....
    Kram Veronica

• veronica&john

Hindersprövningen är klar oxå :)

• Carlssons pling

dags i juni
    Har tittat på din klänning. Den är jättevacker! Hoppas att du har en bättre dag på fredag.
    Såna där dåliga dagar så blir ju det mesta fel. Även de bra sakerna.
    Lycka till

• dags i juni

Sitter o ladda nu för provningen imorgon. INtalar mig satt jag inte ska ha för höga förväntingar, men samtidigt så intalar jag mig att jag är och kommer bli skitsnygg i den Funkar det tror ni?

• liten ior

dags i juni, hur kändes klänningen, blev du nöjd? är du "vackrast i världen" när du har klänningen på?

• dags i juni

Nu är klänningen hemma...efter att ha både gråtit och skrattat ihop med expediten så blev det bra tills lut. Ytterligare lite ändringar och en ordentlig pressing så blev det bra. Nu åär det även kemtvättad så nu ser den fräsch ut. Den var så provad innan så den var så solkig. Men, en anledning till att allt såg så stort och konstig ut var spegeln! Tittade i en annan spegel och då såg jag plötsligt ut som jag brukar. Ska aldrig mer lita på speglar har inte provat den hemma ännu men det ska jag göra nån dag när inte karln är hemma. Vill ju kolla hur det ser ut med smycken o tiara. Men jag känner mig nöjd nu och det känns väldigt skönt.

• liten ior

dags i juni, så skönt att det ordnade sig till sist

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)