• veronica&john

Juni Brud 2005(tråd 3)

Hej Juni brudar fick nu starta en ny tråd igen, hoppas att ni hittar hit.

Prinsessa.. Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mitten på mars med osa den 25maj.. Har gjort en prov men hittar inte det pappret som vi vill ha och nu har jag nytt jobb där jag jobbar 9-18 varje dag.. Lätt att komma iväg nånstans NOT..
    Helgerna är uppbokade med hundurser till ca mars ut.. Jaja det ordnar sig nog :)

Ska till min frissa o diskutera lite nästa vecka och min m2b ska fixa sina kläder nästa vecka när han har lov(han är lärare) Han ska nämligen fixa det själv.. Hjälp ;)

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)
  • Kina, brud 11/6

Liten ior: Det låter bra! ringarna blir säker urbra! Vi väntar spänt på att våra ringar snart ska dimpa ned i brevlådan, så att säga. Vi har nämligen beställt från Hellkes och de skulle komma i mitten av maj, vilket det ju snart är...

Spännande...

• liten ior

Kina, brud 11/6, är ni klara med alla förberedelser nu?

vi gifter oss 5/6 å det känns som allt är ogjort ännu

• dags i juni

Så, då har man blivit hippad då
    Det hela skedde i onsdags, så det var ju röd dag dan efter. Det var en helt galen och rolig dag, innehållandes allt från LaserGame till bastubad och en fantastiskt god middag på ett libanesiskt ställe i sthlm. Party och dans blev det förståss oxå till tidigt på morgonen. Dessutom hade alla tjejer bokat ett hotellrum till mig o min tärna som vi sov på. Urskönt att slippa åka hem mitt i natten i en tråkig taxi eller ännu värre, buss. Så det var en härlig fruksotbuffe på morgonen. Så, jag kan verkligen säga till er som har möhippan framför sig, det var urkul!!

• liten ior

dags i juni: så nice det låter

• Kina, brud 11/6

Liten ior: Nja..., klara och klara, jag vet inte det jag. Festprogrammet är i stort sett klart, vigselprogrammet likaså, maten är halvbeställd, bröd ska jag baka nästa vecka, servetter + ballonger är inköpta, placeringsstenarna är färdiga men har inte fått alla svar än (o s a går ut den 11 maj), klänningen är knappt påbörjad, frockcoat är beställd, näbbklänningarna är färdiga, lokalen bokad + mycket mycket er...

det som är kvar:
    skor till barnen
    kofta + underkläder till mig
    köpa dukar
    beställa potatissallad
    fixa ett förstorat foto på oss till festlokalen
    mm, mm

Mycket kan man ju göra först dagarna innan bröllopet, osch då har jag tagit två dagars semester, vilket nog kan behövas.

Hur går det för er då? När är det dags?

• Kina, brud 11/6

Oj, liten ior, nu ser jag att ni gifter er på söndagen den 5/6 - hur gör ni då? Ska ni ha fest, eller?

• dags i juni

Vi gifter oss oxå den 5 juni, och det är faktiskt röd dag den 6 juni. Det är infört från och med i år. Men så är i stället annandag pingst borttagen. Vi kommer att ha party!

• dags i juni

Liten Ior, det var helnice! Jag är supernöjd. Nu var det ju en kortversion jag delade med mig av, men skulle jag skriva allt så skulle det bli alldeles för långt. Det var en massa smådetaljer som hände och som jag skrev tidigare i ett inlägg så hade jag ju en uppstoppad räv med mig en del av dagen

• liten ior

Kina, brud 11/6

jo vi kommer att först ha mottagning för typ alla vi känner direkt efter vigseln å sedan på kvällen blir det fest för bara halva styrkan

vi tycker det är helt perfekt att ha 5 juni som bröllopsdag, tänk vi kommer ju alltid att ha helgdag dagen efter så vi kommer att kunna fira rejält varje år

• Jobbet

liten ior: Smart tänkt med att det alltid är helgdag efter er bröllopsdag!

Vi gifter oss den 18/6 och jag börjar bli rätt nervös...

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 3)