Halloj Tjejs!
Lovekitten: Välkommen tillbaka!! Läbbigt med amöba, har en kompis som fick det också. Isch. Men de är ju tack och lov lätta att ta död på. :) Min operation går av stapeln måndag morgon. Imorrn ska jag diskutera (?) operationsvariant med läkaren utifrån bilderna från magnetröntgen (ni vet sånt där rör man åker in i som man ser på TV), och på fredag är det narkos-information.
Efter operationen blir jag hemma en vecka, så jag kommer väl att bo framför datorn. :)
Tårtprovning låter kul (och gott!!) men vi har tänkt be en vän fixa tårtan, så det kanske är lite overkill med Chokladfabriken. Fast å andra sidan kan man ju få en massa fyllningstips. Tjaa, jag får se! :)
Träff hos LK 10/9 är i alla fall bokat i kalendern!!
Les Blondes är helt nyöppnade så jag har bara varit där två gånger, men intrycket från de gångerna är helt suveränt. Har dock inte jämfört priserna med nåt annat ställe, så jag vet inte alls hur de ligger vad gäller bruduppsättningar och sånt...
Och det där fröet; det var nog bara en äppelkärna. :D Vi kör på med planeringen som vanligt, men ekonomin säger att vi kanske bör vänta lite ändå. Men vi har ju ett tag på oss att bestämma oss och känna efter. :)
Tilde:
Ska vi boka ett nytt datum för vår tygkollar-runda...?
MinPrins:
Har du knäppa grannar som beter sig illa mot barn eller så?? Ring anonymt, det vet jag dem som gjort.