• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Soon to be

Hej alla.

Tog en liten paus i flytten. Fy vad grejjor man har. Lådorna tar aldrig slut!

Jeppsson: Jag känner igen situationen. Vi missade massor av hus och blev super låga varje gång. Men det fanns en mening med det (fattar vi nu i efterhand) eftersom vårt absoluta drömhus dök upp långt senare. Tänk om vi köpt ett av dom andra husen som inte alls var lika fina som det vi till slut köpte. Var lugn, ert dyker upp när du tappat all tilltro till alla mäklarfirmor inom mils avstånd och du praktiskt taget gett upp hus-köp. DÅ kommer det!

Lycka till! Jag ska se om jag kan lägga upp en bild på MSN imorgon!

Ha det!

• lovekitten

Hej Tjejer,

Jag mår kalas igen efter mig hemska amöba. Hoppas att ni anra oxå är OK. BT-Träff - absolut ska vi träffas på fredag!!

Vilka kommer hit? Ska vi säga kl 19.00 - 19.30? Så jag hinner hem från jobbet och så. Jag fixar snacks å sånt, åsså tar man med sig det man vill dricka åssa bröllops pärmar, tips m.m Ska bli jättekul tycker jag... längtar efter att få prata av mig och höra allt om ert fortskridande av planering. Vägbeskrivning kan jag maila till er i veckan.

SÅ vilka blir vi?

KRAM

• AALF

lovekitten
    Skönt att höra att du mår bättre nu. Jag kommer på fredag Ska bli kul att få en liten uppdatering på var alla ligger. För vår del har vi bokat en massa....

• Midvintertös

Tilde: Då håller jag tummarna hårt för dig.

Jeppson: Vi har bara fått bra respons, jätte kul. Men skulle jag göra om skulle jag inte hålla det hemligt så här länge.

lovkitten: Skönt att du mår bra igen.

• MinPrins

Ett kort inlägg bara (stress på jobet!):

Lovekitten, jag kommer på fredag! Ska bli super-mysigt!!

• Tilde-76

Lovekitten; Skönt att höra att du mår bättre. Jag kan ju tyvärr inte på fredag... ska till Finland och spela landskamp Vi flyger iofs inte förrän på lördag morgon men flyget går 7 och vi börjar spela direkt när vi kommer fram. Om jag känner att jag orkar (behöver ju inte dricka massa vin hela kvällen) så återkommer jag... maila gärna mig oxå med adress och så..

• AALF

hoppsan... rättade till den felaktiga email adressen och lyckades kopiera... det ska förstås vara yahoo

• Paulaa

Lovekitten, skönt att höra att det gick bra med den läskiga amöban!
    jag kan på fredag oxå,
    Aalf, kommer du åka komunalt? vi kankse kan sällskapa hem till årsta sen! jag har inte bestämt om jag ska ta bilen ännu men du får gärna åka med då oxå
    tilde synd om du inte kan komma :(
    Jepsson, komemr du på fredag? och deppa inte för huset.. det kommer fler ;)
    kram på er

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!