• AALF

SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!

Jag har försökt att starta en ny tråd för oss eftersom vi redan setts och pratats vid, men lyckas oavsett när jag specificerar i meddelande raden endast era namn, få en massa andra inlägg.

Detta för att slippa gå igenom allt vi redan pratat om....

Så tjejer, vad sägs är det inte dags med en ny tråd?

Kramis / AALF

• Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!
  • Midvintertös

Mirsha: Ja jag kan fortfarande, jag var bara orolig att jag hade virrat ihop tiden.
    Följer jätte gärna med dit. Jag ska ju vara hos läkaren på morgonen så jag vet inte om jag kan smita så mycket tidigare. Du kanske vill svänga förbi mig och hämta upp mig? Så får du se var jag bor. *ler*

MinPrins: Roligt, Grattis!
    Har det ordnat sig med DJ?

• Tilde-76

Grattis MinPrins! Va härligt att det är spikat.

Paula: Håller tummarna för dig med jobbet - vet hur det känns :)

Jeppson: Kul med bilderna, ska oxå ta med mig kameran nästa gång vi ses.

• Marisha-69

Midvinter:
    När slutar du?
    Jag hämtar dig gärna

• Marisha-69

Midvinter:
    Jag glömde :-O
    Jag var på Doc Forest i går så det är avklarat, men jag kanske ska dit och rita dit något på mig i nästa vecka

• Midvintertös

Mirsha: Roligt!
    Jag slutar vid fem så åker jag ner mot s-tälje, ringer när jag är på G

• MinPrins

Hej tjejer!!!

HUR gör ni med musik till festen respektive kyrkan???? Ska ni ha DJ, Band, trubadur, vända plattor själv...?? Börjar kännas som att jag måste prioritera den frågan, har ringt ett par band och alla har varit upptagna på vårt datum! Sen vet vi inte hur mycket pengar man ska/vill lägga ner på musiken. Fast musiken kan/är oftast avgörande för hur lyckad och dansant kvällen blir.
    Sen vill ju jag ha sång i kyrka också (Bla Ted Gärdestads För kärlekens skull). Hur har ni ordnat det med det?

Så, hur gör NI?

• MinPrins

Hej igen!

Hur gör ni med fotograf? Har ni bokat? Hur hittar man en BRA fotograf?

Lovekitten, du sa ju att du kikat på PO Bejsjö, bokade ni honom tillslut? Vi ska ha möte med honom idag och kika på bilder i hans ateljé. Kan berätta sen hur det gick.

• Marisha-69

Min prins:
    Hej på dig
    Vi har bokat en solist (1200 till kyrkan och ett coverband till festen.
    Bandet har vi hört förut och dom är bra med mycket röj, vi betalar 6500:- men jag tror det är värt pengarna.
    Fotograf har vi också bokat, typ den ende på orten 2000:- och då är det inte många bilder vi får.
    Kram på dig.

• Marisha-69

Jäkla gubbe efter 1200, som förstås skulle vara 1200:-

• AALF

Hej tjejer!!!
    Grattis till jobbet Tilde och MinPrins, kul att ni har bokat! Så trist att jag inte kunde komma sist, men nästa gång, jag lovar

På MinPrins frågor svarar jag följande:
    -Vi har bokat DJ från Proshop vid Globen (mycket bra pris)
    -Vi har bokat Jannis som fotograf
    -Letar efter en kille som kan sjunga Josh Groban och Kent..... måste alltså ha en mycket bred reportoar...

Vad är planerna för den 15 oktober?

/AALF

Svar på tråden SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!